Попова, Ольга. Діти з порушеннями психофізичного розвитку [Текст] : заняття з елементами тренінгу / Ольга Попова, Сніжана Киричок> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 15/16. - С. 10-27 : іл. - Бібліогр.: с. 13. - Зміст: Діти з порушенням зорової функції ; Діти із затримкою психічного розвитку ; Діти з порушеннями опорно-рухової системи ; Діти з порушеннями інтелекту ; Діти з порушеннями слухової функції ; Рекомендації педагогам "Ефективна взаємодія педагога з дітьми з особливими освітніми потребами"
Кл.слова (ненормовані): вправа -- гра -- розминка -- тифлопедагогіка -- сурдопедагогіка -- вніб 3 Дод.точки доступу: Киричок, Сніжана Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Калина, Лариса. Діти з порушеннями психофізичного розвитку [Текст] : корекційно-розвивальні заняття з дітьми (6-8 років) / Лариса Калина> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 17/18. - С. 78-95 : іл. - Бібліогр.: с. 88. - Зміст: Навчально-тематичний план та структура корекційно-розвивальних занять
Кл.слова (ненормовані): вніб 3 Анотація: У своїй роботі практичним психологам доволі часто доводиться стикатися зі специфічною категорією дітей, які потребують комплексного педагогіко-психологічного впливу. До такої категорії належать діти з особливими потребами. Автор ділиться власним доробком - корекційно-розвивальною програмою, яка може стати гарним прикладом для розробок інших авторських програм. Подані конспекти занять № 1,3,9,13,17. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кисельова, Ольга. Розвиток тактовної взаємодії [Текст] : особливості роботи психолога з інклюзивними дітьми / Ольга Кисельова> // Психолог (Шкільний світ). - 2020. - № 5 (трав.). - С. 64-69 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- психологія навчання -- вніб 3 Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |