Задворнова, О. М. Обстеження мовлення дитини в разі порушень слуху. Діагностичний інструментарій [Текст] / О. М. Задворнова> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 4 (квітень). - С. 20-23 Рубрики: Діти з порушенням слуху--Діагностика Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: Подано дві діагностичні таблиці - логопедичне обстеження учня з вадами слуху, порушення лексичного і граматичного рівня мовлення в разі порушення слуху. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Іващенко, В. В. Тестування як засіб перевірки слухового розвитку дітей з порушенням слуху [Текст] / В. В. Іващенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 1 (січень). - С. 25-31 Рубрики: Діти з порушенням слуху--Діагностика Слуховий розвиток--Тестування Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: Звук - об’єкт слухового сприйняття. Формування слухового сприйняття -процес поступовий, достатньо довготривалий, особливо для такої категорії дітей, як діти з порушенням слуху. Автор розповідає про особливості тестування дітей з порушеннями слуху. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |