Бойко, Наталія.
    Формування комунікативних компетенцій учнів з порушенням слуху через корекційно-розвиваюче, компенсуюче навчання та виховання [Текст] / Н. Бойко // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 124-126. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 63.3(0=УКР)-7 + 71.4(4УКР) + 74(4УКР)
Рубрики: Діти з порушенням слуху--Корекційно-розвивальна робота--Комунікативні компетенції--Загальноосвітні навчальні заклади
   Мовленнєвий розвиток--Діти з порушенням слуху

   Діти з особливими потребами--Загальноосвітні навчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
діти з порушенням слуху -- розвиток слухового сприймання вимови -- організація занять
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи до реалізації науково-методичної проблеми навчального закладу та методологічні аспекти роботи педагогічного колективу над проблемою. На основі науково-методичної літератури з'ясовано основні етапи, план роботи та тематику проблемних тем загальноосвітнього закладу.


Дод.точки доступу:
Блохин, Дарина \ред.\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського

Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)





    Соп, Ніна.
    Розвивально-корекційна спрямованість навчально-виховного процесу молодших школярів з порушеннями слуху в умовах педагогічної єдності та взаємодії [Текст] / Н. Соп, С. Вітченко // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 63.3(0=УКР)-7 + 71.4(4УКР) + 74(4УКР)
Рубрики: Діти з порушенням слуху--Корекційно-розвивальна робота--Комунікативні компетенції--Загальноосвітні навчальні заклади
   Сурдопедагогіка--Мовленєвий розвиток

Кл.слова (ненормовані):
компетентісний -- взаємозв'язок -- комунікативний компонент
Анотація: Стаття розкриває сутність підходів у мовленнєвій роботі з учнями вчителя та сурдопедагога як запорука успіху в навчальному процесі дітей з порушеннями слуху на прикладі індивідуального корекційного заняття на тему "Складання вірша "Осінь" та уроку з розвитку зв'язного мовлення "Осінь".


Дод.точки доступу:
Блохин, Дарина \ред.\; Вітченко, Світлана; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського

Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)