Стойко, Л. А.
    Працюємо зі старшими школярами з легкою розумовою відсталістю. Теорія та практика проведення позакласної роботи з української мови та літератури [Текст] / Л. А. Стойко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 3 (березень). - С. 10-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими потребами--Позакласні заходи
   Діти з розумовим вадами--Позакласні заходи

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: Позакласна робота з української мови та літератури у спеціальному закладі органічно пов’язана з уроками читання, логічно продовжує кропітку роботу з формування та вдосконалення практичних умінь учнів з читання, підвищує навчальну мотивацію загалом, сприяє соціалізації учнів спеціальної школи, зокрема тих, які мають легку розумову відсталість. Автор подає методичні рекомендації з підготовки таких заходів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Степаненко, І. В.
    День туризму. Позакласний захід для дітей з легкою розумовою відсталістю [Текст] / І. В. Степаненко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 3 (березень). - С. 18-19
Рубрики: Діти з розумовим вадами--Позакласні заходи
   День туризму--Сценарії

   Сценарії--День туризму

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Сценарії заходів до Дня туризму -- Інклюзивна освіта
Анотація: Сцеценарій заходу. Навчальна мета: розширити і збагатити знання учнів про природу, показати її значення для людини, поглибити знання школярів про рідний край, розвивати пізнавальну активність та інтерес до туризму, вчити учнів користуватися туристським спорядженням, сприяти інтелектуальному розвитку, естетичному, фізичному, економічному вихованню, свідомому вибору майбутньої професії. Корекційна мета: розвивати пам’ять, уяву, фантазію,спостережливість; корегувати рухову активність, дрібну моторику. Виховна мета: виховувати почуття патріотизму і любові до рідної землі, дбайливе ставлення до природи та всього живого; допомагати кожному школяреві зміцнювати волю, навчити долатитруднощі, з’ясовувати, де і як краще застосувати свої знання, енергію.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Малаховська, Р. О.
    "Осінній калейдоскоп" [Текст] : позакласний захід для учнів 8-го класу з легкою розумовою відсталістю / Р. О. Малаховська // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2017. - № 11. - С. 8-9
Рубрики: Діти з розумовим вадами--Позакласні заходи
   Сценарії виховних заходів--Пори року--Осінь



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Дердуга, Л. Б.
    Зимонька-зима [Текст] : година спілкування для учнів 3-го класу із затримкою психічного розвитку / Л. Б. Дердуга // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2017. - № 11. - С. 10-16 : іл. - Зміст: Зажурилась Зима
Рубрики: Діти з розумовим вадами--Позакласні заходи
   Зима--Сценарії

Кл.слова (ненормовані):
вірші про зиму -- словникова павутина -- літературна гра -- виставка-годівничок -- евристична бесіда


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Шматко, Т. В.
    Осінь іде, красу та урожай несе [Текст] / Т. В. Шматко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 11-14 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з розумовим вадами--Позакласні заходи

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

   Спеціальна педагогіка

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
артикуляційна гімнастика -- знання дітей про пори року -- корекційно-розвивальні заняття
Анотація: Заняття з ознайомлення з навколишнім світом для дітей початкової ланки з помірною відсталістю та дітей із тяжкими порушеннями мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)