Рудишин, Сергій.
    Зміст екологічної освіти: логіко-психологічне дослідження [Текст] / Сергій Рудишин // Науковий світ. - 2011. - № 6. - С. 12-14. : портр.
Рубрики: Екологічна освіта України
   Екологія

Анотація: Сучасна глобалізація є самоорганізацією людства в межах біосфери. Для керування штучними екосистемами людині доцільно використати освітні, культурні й релігійні надбання цивілізації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Чорноштан, Тамара.
    Екологічна етика як предмет викладання у ВНЗ України [Текст] / Т. Чорноштан // Освіта і управління. - 2011. - № 1. - С. 13-24. - Библиогр.: с. 14 (5 назв.)
Рубрики: Екологічна освіта України
   Екологічна політика України--Принципи

   Екологічна свідомість--Формування

Кл.слова (ненормовані):
Екологія -- Природа -- Екологічна етика
Анотація: Запропоновано новий концептуальний підхід до викладання у ВНЗ України дисципліни "Екологічна етика" (для бакалаврів) на основі глибокого етико-філософського осмислення відносин у глобальній системі "Людина - Природа" і програмних положень Концепції екологічної освіти України. Цей підхід покладено в основу розробки диференційованої за змістом і складністю програми викладання дисципліни у ВНЗ з урахуванням раніше здобутих студентами знань з екологічної етики, їхнього віку і набутого життєвого досвіду.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Боголюбов, В. М.
    Проблеми імплементації стратегії ЄЕК ООН освіти для сталого розвитку в Україні [Текст] / В. М. Боголюбов // Екологічний вісник. - 2015. - № 3. - С. 29. - Бібліогр. с. 29 (6 назв)
ББК 20.1(4Укр)
Рубрики: Екологічна освіта України
   Сталий розвиток--Україна

Анотація: Окреслено проблему імплементації стратегії ЄЕК ООН освіти для сталого розвитку. Зазначено, що освіта для сталого розвитку стала пріоритетним напрямком, тому загальною метою Стратегії освіти для сталого розвитку є забезпечення всіх людей необхідними знаннями щодо здатності вести узгоджений з принципами сталого розвитку спосіб життя, збільшення відповідальності кожної людини стосовно природи, усвідомлення кожним необхідності збереження й відновлення основних природних ресурсів, збереження можливості майбутніх поколінь забезпечувати свої потреби.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)