Сагайдак, Михайло П.. Внутрішній маркетинг і маркетинг персоналу: порівняльний аналіз [Текст] / Михайло П. Сагайдак> // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 7. - С. 110-117. - Бібліогр.: 19 назв Рубрики: Економіка підприємства--Маркетинг--Управління персоналом Анотація: У статті з метою уникнення неузгодженостей у маркетинговій термінології і неприпустимості ототожнення понять здійснено порівняльний аналіз відносно нових напрямків наукової й прикладної сфери діяльності: маркетингу персоналу та внутрішнього маркетингу. На основі дослідження концептуальної парадигми кожного наукового напрямку визначено основні відмінності та взаємозв'язки між ними. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |