74 О-72 Осадчий, Іван. Інституційна модель системи загальної середньої освіти як інструмент дослідження шкільної практики в сільській місцевості [Текст] / І. Осадчий> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - N 2. - С. 41-51. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Інституційна модель [системи загальної середнньої освіти сільської місцевості] ; Традиційна система загальної середньої освіти сільської місцевості СЗСОСМ (Т) Рубрики: Загальноосвітні школи--Інноваційні технології Анотація: Використовуючи теорію БМ-систем ("систем без меж") вдалося створити інституційну модель та дослідити структуру системи загальної середньої освіти сільської місцевості на різних етапах її розвитку впродовж останніх 20 років. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сіраєва, О. Досвід інформаційного спілкування [Текст] / Ольга Сіраєва> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 38 (жовтень). - С. 14-22 Рубрики: Загальноосвітні школи--Інноваційні технології Навчання--Профільне--Загальноосвітній навчальний заклад Кл.слова (ненормовані): способи спілкування -- навчально-виховний процес -- адміністрація школи Анотація: Стратегія розвитку й досвід упровадження інформаційного спілкування адміністрації та учасників НВП освітнього закладу нового типу в системі профільного навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Виговська, Ольга. Експериментальна робота в школах країни: що на часі [Текст] / О. Виговська > // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 4/5. - С. 139-144 : фот. - Бібліогр. в підрядк. прим. - Зміст: Народження шкільної науки ; Експериментальна робота: різні форми та варіанти Рубрики: Педагогічна наука--Україна Загальноосвітні школи--Інноваційні технології Експериментальна педагогіка--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): шкільна наука -- експериментальні школи -- взаємодія школи та наукової установи -- моделі та алгоритми наукової співпраці Анотація: Сучасний педагогічний процес - явище багатогранне. Стаття буде корисною педагогам, учителям і дослідникам, які поєднують у своїй діяльності дві (наукову і практичну - єдині, але водночас різні) сфери діяльності в галузі педагогіки. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |