Богосвятська, А. -М. Розвиток інтегративного мислення учнів засобами мистецтва художнього слова [Текст] / А.-М. Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 33-38. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Зарубіжна література--Інтегрований урок Кл.слова (ненормовані): синергетика -- вища інтегрованість індивідуальної свідомості -- інтегрований урок (ІУ) -- класифікація ІУ -- технологія ІУ -- міжпредметні зв'язки -- види і форми ІУ Анотація: Мета запропонованої статті - висвітлити властивості, принципи й види інтегративного мислення та показати особливості його розвитку на уроках світової літератури. Основну увагу приділено технології проведення інтегрованого уроку літератури. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Галкіна, Н. В. Прекрасне та потворне у житті та творах мистецтва : інтегрований урок світової літератури та музичного мистецтва [Текст] / Н. В. Галкіна, Н. Л. Тхай> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 2. - С. 36-37. Рубрики: Зарубіжна література--Інтегрований урок Зарубіжна література--Міжпредметні зв'язки Кл.слова (ненормовані): байка -- байки І. А. Крилова -- Бородін О. П. Анотація: Надано розробку уроку, який має на меті: закріпити знання учнів про байку та її особливості; визначити роль музики у житті людини та її значення у байці І. А. Крилова "Квартет"; провести порівняльний аналіз "хаотичної музики" у байці та організованої за законами жанру музики О. Бородіна; розвивати естетичні смаки та музикальний слух учнів. Дод.точки доступу: Тхай, Н. Л.; Крилов, Іван Андрійович (російський байкар ; 1769-1844) \про нього\; Бородін, Олександр Порфирійович (російський композитор і вчений-хімік ; 1833-1887) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Галкіна, Н. В. Інтегрований урок музичного мистецтва та світової літератури : [за твором О. С. Пушкіна "Заметіль"] [Текст] / Н. В. Галкіна, Н. Л. Тхай> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 2. - С. 34-35. Рубрики: Російська література--Пушкін Олександр Сергійович (1799-1837 рр.) Зарубіжна література--Інтегрований урок Кл.слова (ненормовані): історія створення повісті О. Пушкіна -- музика Г. Свірідова -- музичне прочитання твору -- романс Анотація: Запропоновано урок під назвою "Заметіль почуттів у музичних ілюстраціях Г. Свірідова до повісті О. С. Пушкіна "Заметіль". Мета заняття - допомогти учням осмислити процес творчої взаємодії різних видів мистецтва, формувати вміння аналізу літературного і музичного творів, а також розвивати емоційну сферу людської душі, виховувати розуміння краси слова та звука. Дод.точки доступу: Тхай, Н. Л.; Пушкін, Олександр Сергійович (російський поет, прозаїк, драматург ; 1799-1837) \про нього\; Свірідов, Георгій Васильович (російський радянський композитор і піаніст. Народний артист СРСР. ; 1915-1956) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Терещенко, М. Є. "Тремтіння вічного" в поезії Стефана Малларме : інтегроване заняття: література, живопис, музика [Текст] / М. Є. Терещенко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 2. - С. 12-19. - Зміст: "Квіти" ; "Видіння"; "Віяло (пані Малларме)"; "Лебідь" ; "Лебеді" / С. Малларме. Рубрики: Французька література--Малларме Стефан (1842-1898 рр.) Зарубіжна література--Інтегрований урок Зарубіжна література--Викладання у ВНЗ Кл.слова (ненормовані): життя і творчість С. Малларме -- еклога -- імпресіонізм -- живопис -- символізм -- аналіз віршів Анотація: Надано розробку уроку, мета якого - ознайомити студентів з життям і творчістю французького поета-символіста Стефана Малларме, поглибити знання про естетичні принципи та поетичне новаторство символістів, розвивати асоціативне мислення та творчі здібності студентів. Дод.точки доступу: Малларме, Стефан (французький поет, один з найчільніших представників французького символізму ; 1842-1898) \про нього\; Дебюссі, Клод (Клод Ашиль ; французький композитор, піаніст, диригент, критик ; 1862-1918) \про нього\; Мане, Едуард (французький художник імпресіоніст. Малював портрети, жанрові композиції, натюрморти ; 1832-1883) \про нього\ Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Лозовер, Елеонора. Детектив як жанр літератури. Артур Конан Дойл та його славетний нишпорка Шерлок Холмс. Урок зарубіжної літератури, 7 клас [Текст] / Елеонора Лозовер, Дар’я Вайман> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2019. - № 3. - С. 34-38. - Зміст: "Шерлок Холмс" Рубрики: Зарубіжна література--Розробки уроків Зарубіжна література--Інтегрований урок Письменники англійські, 19-20 ст. Інтегроване навчання--Зарубіжна література--Англійська мова Жанри літературні--Детективи--Вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): урок-засідання Анотація: Пропонується розробка уроку за твором А. К. Дойля "Шерлок Холмс". Дод.точки доступу: Вайман, Дар’я; Дойль, Артур Конан (англійський письменник, автор численних пригодницьких, історичних, публіцистичних та фантастичних творів ; 1859-1930) \про твір\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |