Желізко, Юлія. Урок як джерело життєрадісного сприймання [Текст] : біоадекватна технологія у вивченні зарубіжної літератури / Юлія Желізко> // Всесвітня література в школах України. - 2020. - № 10 (жовт.). - С. 20-22 Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): біоадекватна освіта -- колірний імідж твору -- звуковий імідж твору -- тактильний імідж твору Анотація: Біоадекватна освіта сприяє формуванню в учнів цілісного (двопівкульного), екологічного мислення, залученню до освітнього процесу всіх каналів сприйняття. Особливістю біоадекватного уроку є опора на органи чуття школяра: зір, смак, слух, дотик, нюх і навіть інтуїцію і почуття. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Харітоненко, Леся. З літературою на "ти". [Текст] / Леся Харітоненко> // Всесвітня література в школах України. - 2021. - № 3 (трав.-черв.). - С. 18-22 : фот. Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): нестандартні форми уроку -- диспут -- лекція-воркшоп -- колективно-групове навчання -- візуалізація інформації -- скрайбінг -- прийом ейдетики Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Олійник, Валентин. Формування ініціативності та підприємливості в системі емоційно-ціннісного підходу до вивчення зарубіжної літератури з використанням Інтернет-технологій [Текст] / Валентин Олійник> // Всесвітня література в школах України. - 2021. - № 3 (трав.-черв.). - С. 25-28 : фот. Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): педагогічні стратегії -- "мозковий штурм" -- читання з передбаченням -- гронування -- читання з маркуванням тексту -- павутинка дискусії -- інформаційні технології Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |