Хроменко, І. Ідейно-художній аналіз твору та його інтерпретація. Заняття № 10 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 59-64. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Зарубіжна література--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): аналіз художнього твору -- навчальний тренінг -- інтерпретація твору Анотація: Розглянуто особливості процесу аналізу та інтерпретації художнього твору на прикладі ключових моментів роботи з текстом оповідання А. Чехова "Дама з собачкою". Також пропонується конспект уроку з вивчення оповідання Джека Лондона "Любов до життя". Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Хроменко, І. Використання технології розвитку критичного мислення на уроках світової літератури. Заняття № 2 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 5-11. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Зарубіжна література--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): критичне мислення на уроках зарубіжної -- метод рофт на уроці зарубіжної -- навчальний тренінг Анотація: Розглянуто можливості використання технології розвитку критичного мислення на уроках зарубіжної літератури. Запропоновано метод "РОФТ" (роль, отримувач, форма, тема), який використовується на уроці на стадії консолідації. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Богосвятська, Анна-Марія Розвиток універсальних навчальних дій учнів на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 10. - С. 22-26. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Зарубіжна література--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): універсальні навчальні дії -- педагогічна технологія -- художні образи Анотація: Універсальні навчальні дії (УНД) це узагальнені дії, що відкривають можливість широкої орієнтації учнів, - як в різних предметних галузях, так і в організації самого процесу навчальної діяльності. УНД забезпечують можливість кожному учневі самостійно здійснювати навчальну діяльність, ставити навчальні цілі, шукати і використовувати необхідні засоби і способи їх досягнення, вміти контролювати і оцінювати навчальну діяльність і її результати. Вони створюють умови розвитку особистості та її самореалізаціїї. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |