Бернадська, Ніна. Теоретико-літературні проблеми [Текст] / Ніна Бернадська> // Слово і час. - 2013. - № 12. - С. 17-20 : фот. Рубрики: Періодичні видання--Журнали--Україна, 20-21 ст. Літературознавство--Теорія літератури Кл.слова (ненормовані): наукова есеїстика -- методологія -- літературний напрям -- літературний стиль Анотація: Стаття присвячена дослідженню теоретико-літературних проблем на сторінках журналу "Слово і Час". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Лавренюк, Ю. С. Інтертекстуальність у літературознавстві [Текст] : школа педагога / Ю. С. Лавренюк> // Зарубіжна література в школі. - 2016. - № 1/2. - С. 15-19. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Інтертекстуальність як теоретична проблема ; Сучасні підходи до тлумачення поняття інтертекстуальності ; Різновиди інтертекстуальності Рубрики: Літературознавство--Теорія літератури Читання Кл.слова (ненормовані): цитати -- інтерпретація -- інтертекст Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Байрамли, С. Проблема формування теоретико-літературних понять в учнів основної школи [Текст] : урок / Сабіна Байрамли> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 35-39. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Літературознавство--Теорія літератури Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): літературна освіта -- теоретико-літературні поняття -- актуалізація опорних знань -- аналіз художнього твору -- літературна бесіда -- сюжет Анотація: Результативність методики формування літературознавчих понять значною мірою залежить від правильного вибору методів, прийомів, видів навчальної діяльності , які сприяють активізації навчального процесу й створенню відповідної мотивації. Отже оволодіваючи значним обсягом теоретико-літературних відомостей і привчаючись самостійно пояснювати за їх допомогою зміст прочитаного, учень зростає як вдумливий, компетентний читач, який вільно сприймає завдання вчителя, пов'язані з аналізом твору й реалізується у власній художній творчості. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |