Пшенишнюк, І. О.
    Оцінка мезосередовища підприємства при маркетинговому дослідженні ринку [Текст] / І. О. Пшенишнюк // Економіка та держава. - 2011. - № 6. - С. 57-58. - Бібліогр. с. 58 (6 назв)
Рубрики: Маркетингові дослідження
Анотація: Стаття присвячена оцінці мезосередовища підприємства при маркетинговому дослідженні ринку. В ній розглянуті проблеми визначення характеристик ринку, дослідження товару та його властивостей, реалізації продукції підприємства, критеріїв визначення сегментів ринку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Пирогова, Д.
    Чи є різниця між Інтернет-користувачами та тими, хто ними не користується? [Текст] / Д. Пирогова // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 5/6. - С. 51-53
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетингові дослідження
   Гендерний розподіл

   Соціально-демографічні параметри

Анотація: У статті проводиться аналіз статистичних даних користувачів Інтернета.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Блудова, Т. В.
    Моделювання логістичних кривих у маркетингових дослідженнях [Текст] / Т. В. Блудова, А. Л. Пастернак, Є. Л. Пастернак // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 6. - С. 3-7 : рис. - Бібліогр.: с. 7
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
функція реакції збуту -- допустимий інтервал витрат на маркетинг -- логістичні криві -- рекламний бюджет компанії


Дод.точки доступу:
Пастернак, А. Л.; Пастернак, Є. Л.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Забуранна, Л. В.
    Маркетингове дослідження портрету власників садиб сільського зеленого туризму [Текст] / Л. В. Забуранна // Туризм сільський зелений. - 2012. - № 2. - С. 6-10 : табл. . - ISSN 0235-6368
Рубрики: Сільський туризм
   Маркетингові дослідження

   Садиби

Кл.слова (ненормовані):
сільський зелений туризм -- портрет власників садиб

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Хаминіч, С. Ю.
    Теоретичні аспекти маркетингової діяльності вищих навчальних закладів [Текст] / С. Ю. Хаминіч, О. В. Пирог // Проблеми науки. - 2012. - № 7. - С. 39-44. - Библиогр.: с. 44 (9 назв.)
ББК 65
Рубрики: Оцінка наукової діяльності
   Освітні послуги

   Маркетингові дослідження

Анотація: У статті розкрито сутність маркетингової діяльності вищих навчальних закладів, обгрунтовано розширений маркетинговий комплекс й сукупність суб'єктів та об'єктів маркетингової діяльності вищих навчальних закладів.


Дод.точки доступу:
Пирог, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Прочан, А. О.
    Технології нейромаркетингових досліджень [Текст] / А. О. Прочан // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 139-142 : рис. - Бібліогр.: с. 141-142
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживачів -- психологія -- сприйняття -- торгівля -- бренд -- просування товару

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Лилик, Ірина.
    Експертна оцінка обсягів ринку маркетингових досліджень в Україні у 2012 році [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 1. - С. 44-54.
ББК 65
Рубрики: Маркетингові дослідження
   Замовники маркетингових досліджень

   Ринок В2С

Анотація: У статті представлено щорічний огляд розвитку ринку маркетингових досліджень, який дає змогу виявити тенденції ринку, проблеми і шляхи їх подолання.





   
    Директора дослідницьких агенцій щодо тенденцій розвитку ринку в 2013 році [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 1. - С. 55-57.
ББК 65
Рубрики: Маркетингові дослідження
   Дослідницькі агенції

   Маркетинг-консалтинг

Анотація: У статті розглянуто погляди директорів дослідницьких агенцій на розвиток ринку маркетингових досліджень в 2013 році.





    Герасимов, Артур.
    Что день грядущий нам готовит? [Текст] / А. Герасимов // Маркетинг в Українi. - 2012. - № 6. - С. 6-11.
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Тенденції маркетингу--Україна
   Маркетингові дослідження

   Маркетингові технології

Анотація: У статті розглянуто новини українського маркетингу, зокрема нові технології у маркетингових дослідженнях.





    Фірсова, Світлана.
    Управління конкурентноспроможністю підприємства в умовах маркетингової орієнтації [Текст] / С. Фірсова, К. Литвин // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 2. - С. 39-45. - Библиогр.: с. 45 (9 назв.)
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Стратегічний маркетинг
   Маркетингові дослідження

   Маркетингове середовище--Конкурентноспроможність

Анотація: В статті досліджено складові процесу управління конкурентоспроможністю та структуру комплексної системи стратегічного маркетингового управління конкурентоспроможністю підприємства, розглянуто підхід до аналізу конкурентоспроможності підприємства на основі маркетингу.


Дод.точки доступу:
Литвин, Карина




    Карина, Елена.
    Сфера отдыха и туризма: тенденции 2013 [Текст] / Е. Карина // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 4. - С. 40-43.
Рубрики: Маркетингові дослідження
   Ринок туризму

   Туристичні послуги--Попит

Анотація: У статті проведено дослідження туристичного сектору України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Примак, Татьяна.
    Рейтинг торговых марок бутилированной воды Киевского региона по уровню сервисного сопровождения [Текст] / Т. Примак, А. Сержук // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 3. - С. 32-36. - Библиогр.: с. 36 (2 назв.)
Рубрики: Маркетингові дослідження
   Потреби споживачів

   Торгова марка--Рейтинг

Анотація: У даній статті представлений рейтинг торгових марок бутильованої води Київського регіону, які активно виходять на український ринок, але ще не зайняли лідируючі позиції. Рейтинг сформовано на підставі дослідження рівня відповідності пропозиції сервісного супроводу продажу бутильованої води бажанням і потребам населення.


Дод.точки доступу:
Сержук, Анастасия




    Зварич, Лидия.
    О наболевшем: "поле" или команда специалистов? Проблемы и пути их решения [Текст] / Л. Зварич // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 3. - С. 37-40.
Рубрики: Маркетингові дослідження
   Дослідницькі компанії

   Якість досліджень

Анотація: У статті розглянута професійна компетентність інтерв'юера при проведенні маркетингового дослідження.





    Лылык, Ирина.
    Социальные и маркетинговые исследования во время войны [Текст] / И. Лылык // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 5. - С. 22-28
Рубрики: Маркетингові дослідження
   Соціологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
воююча сторона -- дослідження на непідконтрольних територіях -- публікація результатів дослідження


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Пацалюк, К. О.
    Історія становлення маркетингу та маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк // Вісник. - 2015. - № 3. - С. 71-74. - Бібліогр.: с. 74
Рубрики: Маркетинг
   Маркетингові комунікації

   Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ -- ПРОДАЖ ТОВАРІВ -- історія маркетингу -- маркетинг


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Стахурська, С. А.
    Сучасна система комунікацій підприємства як чинник успішної діяльності на ринку [Текст] / С. А. Стахурська, С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 12. - С. 112-115. - Бібліогр.: с. 115
Рубрики: Комунікації
   Підприємницька діяльність

   Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- КОРПОРАЦІЇ -- ЗВОРОТНА ІНФОРМАЦІЯ


Дод.точки доступу:
Ткачук, С. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ільїна, Світлана.
    Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження [Текст] / С. Ільїна // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 1. - С. 52-57 : табл.
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові послуги -- тендерна документація -- тендери
Анотація: Українська Асоціація Маркетингу як профільна некомерційна громадська організація розпочала роботу зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження для розміщення в Бібліотеці примірних специфікацій ProZorro (електронна система публічних закупівель).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Миттал, Викас.
    Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями [Текст] / В. Миттал // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 4. - С. 59-62 : ил.
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
дослідження ринку -- інвестиції в аналітику -- рентабельність активів -- стратегічне планування -- об'єм кредитів і депозитів -- маркетингові комунікації


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Шестопал, О.
    Психофизиологические основы нейромаркетинга в бизнес коммуникациях и принятии решений [Текст] / О. Шестопал // Вісник. - 2018. - № 2. - С. 139-140. - Библиогр.: с. 140
УДК
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
айтрекинг -- прийняття рішень


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Інсайти під час COVID-19 (Insights in times of COVID-19) [Текст] : пер. с англ. Мар'яни Принько // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 3. - С. 4-13
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
бренди -- електронна комерція -- дизайн -- економічний ланцюг
Анотація: ESOMAR (англ. European Society of Marketing Research Professionals) - Європейська асоціація дослідників громадської думки і маркетингу - одна з найвідоміших і шанованих дослідних асоціацій у світі, утворена в 1948 році. У статті наведено короткий огляд результатів глобального дослідження ESOMAR.


Дод.точки доступу:
Принько, Мар'яна \пер.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)