Лилик, Ірина.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 7-13.
Рубрики: Ринок маркетингових досліджень--Структура--Україна
   Ринок маркетингових досліджень--Обсяг--Україна

   Маркетингові дослідження--Вартість--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Задоволеність споживачів
Анотація: У статті надано експертну оцінку розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні у 2010 році, виконаних маркетинговими дослідними агенціями на замовлення, без власних досліджень, що проводяться маркетинговими відділами чи службами підприємств-товаровиробників та операторів ринків, а також перспектив розвитку сектору на 2011 р.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)