Лилик, Ірина. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 7-13. Рубрики: Ринок маркетингових досліджень--Структура--Україна Ринок маркетингових досліджень--Обсяг--Україна Маркетингові дослідження--Вартість--Україна Кл.слова (ненормовані): Задоволеність споживачів Анотація: У статті надано експертну оцінку розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні у 2010 році, виконаних маркетинговими дослідними агенціями на замовлення, без власних досліджень, що проводяться маркетинговими відділами чи службами підприємств-товаровиробників та операторів ринків, а також перспектив розвитку сектору на 2011 р. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |