Лилик, І. (генеральний директор). Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 4-9. - Библиогр.: с. 8-9 (9 назв.) Рубрики: Маркетингові дослідження--Світовий досвід Маркетингові дослідження--Соціальні мережі Міжнародний процесуальний кодекс Маркетингові дослідження--Стандарти ISO Анотація: Розглядаються питання саморегулювання ринку маркетингових досліджень на основі перегляду директив і документів таких організацій як EFAMRO та ESOMAR. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ус, І. (директор з маркетингу). Маркетингові і соціологічні дослідження: ISO сертифікація в Україні [Текст] / І. Ус> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 10-12 Рубрики: Маркетингові дослідження--Стандарти ISO Соціологічні дослідження--Стандарти ISO Дослідницька компанія--Сертифікація Україна Анотація: Розглядається відповідність дослідницьких організацій в Україні стандартам ISO. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Плахтій, М. (доцент; кандидат економічних наук). ISO і маркетинг. Дослідження та якість [Текст] / М. Плахтій, О. Максименко> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 13-14 Рубрики: Маркетингові дослідження--Стандарти ISO Маркетингові дослідження--Якість--Україна Дослідницька компанія--Сертифікація Анотація: У статті розглядається застосування стандартів якості у маркетингових дослідженнях. Дод.точки доступу: Максименко, О. (аудитор) Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |