Лилик, І. (генеральний директор).
    Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 4-9. - Библиогр.: с. 8-9 (9 назв.)
Рубрики: Маркетингові дослідження--Світовий досвід
   Маркетингові дослідження--Соціальні мережі

   Міжнародний процесуальний кодекс

   Маркетингові дослідження--Стандарти ISO

Анотація: Розглядаються питання саморегулювання ринку маркетингових досліджень на основі перегляду директив і документів таких організацій як EFAMRO та ESOMAR.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ус, І. (директор з маркетингу).
    Маркетингові і соціологічні дослідження: ISO сертифікація в Україні [Текст] / І. Ус // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 10-12
Рубрики: Маркетингові дослідження--Стандарти ISO
   Соціологічні дослідження--Стандарти ISO

   Дослідницька компанія--Сертифікація

   Україна
Анотація: Розглядається відповідність дослідницьких організацій в Україні стандартам ISO.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Плахтій, М. (доцент; кандидат економічних наук).
    ISO і маркетинг. Дослідження та якість [Текст] / М. Плахтій, О. Максименко // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 13-14
Рубрики: Маркетингові дослідження--Стандарти ISO
   Маркетингові дослідження--Якість--Україна

   Дослідницька компанія--Сертифікація

Анотація: У статті розглядається застосування стандартів якості у маркетингових дослідженнях.


Дод.точки доступу:
Максименко, О. (аудитор)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)