Булах, Тетяна. Нативна реклама та періодика: точки дотику [Текст] / Тетяна Булах> // Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 9. - С. 19-22. - Бібліогр.: 11 назв Рубрики: Маркетинг--Реклама--Періодичні видання Кл.слова (ненормовані): нативна реклама Анотація: У статті розглянуто сутнісні характеристики, основні ознаки та переваги нативної реклами. Зазначено, що її створюють співробітники редакцій, а не рекламних агенств, саме тому формат і стиль викладу матеріалу не відрізняється від решти публікацій ресурсу та відповідають очікуванням цільової аудиторії. Наголошено на доцільності використання можливостей нативної реклами у просуванні електронних видань; проаналізовано досвід їх використання у видавничій сфері. Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1) |