Довга, Тетяна.
    Здоров'я і безпека. Реалізація наскрізної лінії на уроках математики в 5 - 6-х класах [Текст] / Тетяна Довга // Математика (Шкільний світ). - 2019. - № 2. - С. 4-7 : табл. - Бібліогр.: с. 5. - Дод.
Рубрики: Математика--Нестандартні уроки--Безпека життєдіяльності--5-6 й класи
Кл.слова (ненормовані):
навчальні програми -- натуральні числа -- ситуативні вправи -- спосіб життя
Анотація: Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; фактично вони є соціально значними надпредметними темами, які допомогають формуванню в учнів уявлень про суспільство загалом, розвивають здатність застосовувати отриані знання в різних ситуаціях. У цій статті розглянуто реалізацію наскрізної змістової лінії "Здоров'я і безпека" на уроках математики у 5 - 6 класах. Наведені варіанти прикладів і задач, які ілюструють реалізацію цієї лінії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)