Скворцова, С. Методика навчання нумерації чисел від 11 до 100 за новою Базовою програмою з математики (2011 р.) : формування поняття про десяток [Текст] / Світлана Скворцова> // Початкова школа. - 2012. - № 10. - С. 5-9. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): нова Базова програма з математики -- методика навчання нумерації чисел у межах 100 Анотація: У статті презентовано методичний підхід до формування в першокласників поняття про десяток: одержання нової лічильної одиниці - десятка; лічба десятками; порівняння, додавання й віднімання чисел, поданих у десятках; поняття про круглі числа; порівняння, додавання й віднімання круглих чисел. Цей методичний підхід реалізовано у підручнику - переможці конкурсу підручників "Математика. 1 клас (автори С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко). Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Листопад, Н. Вивчення елементів геометрії в 1 класі на засадах компетентнісного підходу [Текст] / Наталія Листопад> // Початкова школа. - 2012. - № 11. - С. 4-9. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): геометричні компетенції -- молодші школярі -- просторові відношення -- геометричні фігури на площині -- геометричні фігури у просторі Анотація: У статті подано авторські результати проектування предметної геометричної компетенції на зміст початкової математичної освіти, визначеного програмою з математики. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Онопрієнко, О. Компетентнісно зорієнтовані задачі як засіб формування математичної компетентності учнів [Текст] / Оксана Онопрієнко> // Початкова школа. - 2013. - № 3. - С. 23-26. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): формування математичної компетентності -- система навчальних завдань -- компетентнісно зорієнтовані задачі Анотація: Нова редакція Державного стандарту початкової загальної освіти з галузі "Математика" та новостворена навчальна програма зорієнтовують педагогів на реалізацію у навчанні молодших школярів компетентнісного підходу. В статті представлено змістовий і структурний аналіз компетентнісно зорієнтованих задач, які виступають одним із засобів формування в учнів математичної компетентності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Листопад, Н. Логічний складник математичної компетентності молодшого школяра: сутнісна характеристика та шляхи його формування [Текст] / Наталія Листопад> // Початкова школа. - 2013. - № 11. - С. 13-17. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): логічна компетентність -- молодші школярі Анотація: У статті розкривається сутність логічного складника математичної компетентності молодшого школяра і показано ефективні шляхи його формування. Проаналізовано доробок вітчизняних та зарубіжних науковців. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Прищенко, М. Компетентнісно зорієнтовані задачі на уроці математики в 1 класі [Текст] / Марія Прищенко> // Початкова школа. - 2015. - № 3. - С. 19-22. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): урок математики -- математична компетентність -- вимірювання довжини відрізка -- сантиметр Анотація: Запропоновано урок з використанням ключових компетентностей з математики за темою "Вимірювання довжини відрізка. Сантиметр. Розв'язування прикладів", який розроблено і складено відповідно до нової програми для 1 класу з урахуванням предметних компетентностей. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Логачевська, С. Узагальнення вивченого в 4 класі. "Перетворення іменованих чисел" [Текст] / Світлана Логачевська, Тетяна Логачевська> // Початкова школа. - 2015. - № 3. - С. 23-25. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): перетворення одиниць вимірювання величини -- тренувальні вправи Анотація: Наведено приклад уроку узагальнення знань з теми "Перетворення одиниць вимірювання величин". Запропоновано ряд тренувальних вправ. Дод.точки доступу: Логачевська, Тетяна Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Скворцова, С. Навчання математики в 4 класі: методичний коментар [Текст] / Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко> // Початкова школа. - 2015. - № 7/8. - С. 29-36. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): зміст і процес навчання математики в 4 класі -- початкова школа Анотація: У статті наведено методичні рекомендації щодо вивчення основних змістових ліній програми з математики у 4 класі. Дод.точки доступу: Онопрієнко, Оксана Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Руденко, Н. Інтерактивне навчання на уроках математики в початковій школі [Текст] / Ніна Руденко> // Початкова школа. - 2015. - № 12. - С. 45-48. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- урок математики -- інтерактивні технології Анотація: В статті розглядаються умови ефективного застосування інтерактивного навчання на уроках математики у початковій школі. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Тарнавська, Світлана. Практична спрямованість обчислювальних навичок молодшого школяра [Текст] / Світлана Тарнавська> // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 24-28. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): навчання математики -- учні початкових класів -- практична спрямованість курсу математики -- обчислювальні вміння -- практичні завдання з математики Анотація: Описано тенденції сучасних підручників у реалізації практичного використання вмінь і навичок для розв'язання життєво важливих завдань, задач, проблем, з котрими зустрічаються учні в повсякденному житті. Наведено конкретні зразки тематики практичних завдань з курсу початкової математики. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Шишова, Ольга. Спрощення таблиці множення [Текст] / Ольга Шишова> // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 29-33. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): таблиця множення -- алгоритм спрощення -- множення на 1 і 10 -- переставний закон множення -- множення на 2, 3, 4, 5, Анотація: Подано методику вивчення таблиці множення шляхом користування алгоритмом спрощення таблиці множення. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Кіщук, Наталія. Системний підхід до формування поняття натурального числа / Наталія Кіщук> // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 38-43. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): методика викладання математики -- системний підхід -- лічба -- образно-графічний рівень -- образне число -- початкова школа -- вивчення нумерації -- системи числення -- першокласники Анотація: Завданням даної статті є представлення образно-графічної математичної мови для формування поняття натурального числа у першокласників. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Кіщук, Наталія. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями [Текст] / Наталія Кіщук> // Початкова школа. - 2018. - № 7. - С. 43-48 Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): математика -- арифметичні дії -- числові вирази -- кількісні відношення -- початкова школа Анотація: У статті розкрито методики формування уявлень про арифметичнії дії з позиції кількісних відношень. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Ступак, Галина. Письмове ділення в початковій школі [Текст] / Галина Ступак> // Початкова школа. - 2018. - № 7. - С. 48-50. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): письмове ділення -- нумерація чисел -- табличне множення -- табличне ділення -- позатабличне множення -- позатабличне ділення -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про вивчення теми "Письмове ділення" на уроках математики в початковій школі. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Скворцова, Світлана. Система навчальних завдань, зорієнтована на якісний результат [Текст] : (методичні аспекти впровадження навчального комплекту "Математика. 1 клас" С. Скворцової та О. Онопрієнко) / Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко> // Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 23-26. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): математика -- навчально-методичний комплект -- навчальні завдання з математики -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті розповідається про навчально-методичний комплект "Математика. 1 клас" С. Скворцової та О. Онопрієнко, в якому реалізовано авторську систему навчальних завдань для досягнення високої ефективності вироблення в учнів математичних умінь і навичок. Дод.точки доступу: Онопрієнко, Оксана Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Кіщук, Наталія. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями [Текст] / Наталія Кіщук> // Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 26-30. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): математика -- арифметичні дії -- таблиця множення -- множення -- ділення -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про ознайомлення молодших школярів із арифметичними діями; необхідність проаналізувати з учнями, як побудовано послідовність результатів таблиць множення. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Сарієнко, Владислав. Інформативний компонент методики вивчення величин у початковій школі [Текст] / Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко, Катерина Голік> // Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 49-54. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): вивчення величин -- інформативний компонент -- вимірювання -- обчислення -- математична діяльність -- початкова школа Анотація: У статті висвітлюється зміст інформативного компонента методики вивчення величин, який забезпечує формування в молодших школярів цілісної картини світу, практичного застосування досвіду навчальної математичної діяльності в життєвих ситуаціях. Дод.точки доступу: Чайченко, Валентина; Голік, Катерина Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Чайченко, Валентина. Методика навчання молодших школярів вимірювальних дій в умовах інновацій початкової освіти [Текст] / Валентина Чайченко, Володимир Сарієнко> // Початкова школа. - 2018. - № 12. - С. 19-23. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): числа -- величина -- вимірювальні дії -- вимірювання -- обчислення -- Нова українська школа -- початкова школа Анотація: У статті порушені основні проблемні питання вивчення величин у початковій школі та основні причини цих проблем, що збігаються з метою та завданням початкового курсу математики в умовах реалізації концепції Нової української школи. У руслі їх розв’язання представлені основні теоретичні відомості зі сфери величин і їх вимірювання та обчислення, які є базовими для побудови ефективних методичних конструкцій у процесі навчальної діяльності молодших школярів. Описано методику вимірювання об’єктів і на її основі сформульовано визначення поняття величини. Дод.точки доступу: Сарієнко, Володимир Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Листопад, Наталія. Методичні настанови щодо вивчення довжини у 1 класі [Текст] / Наталія Листопад> // Початкова школа. - 2018. - № 12. - С. 24-27. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): величина -- одиниці вимірювання -- довжина -- методичні особливості -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті розкрито особливості опрацювання теми "Довжина" у 1 класі, оскільки правильно сформовані первинні уявлення про величину та вміння увимірювати довжину об’єктів стануть запорукою успішного формування вмінь вимірювати будь-які величини. Продемонстровано кілька видів вправ. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Кіщук, Наталія. Розв’язування алгебраїчних рівнянь на образно-графічному рівні [Текст] / Наталія Кіщук> // Початкова школа. - 2018. - № 12. - С. 27-32. - Бібліогр.: 2 назви. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): рівняння -- образно-графічний рівень -- розв’язування рівнянь -- нерівності -- вправи -- початкова школа Анотація: Мета статті – розробити методику формування поняття рівняння та навичок розв’язування рівнянь на образно-графічному рівні. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Сарієнко, Владислав. Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту [Текст] / Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко> // Початкова школа. - 2019. - № 6. - С. 22-26. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): величина -- поняття величини -- вимірювання -- математична компетентність Анотація: Мета дослідження полягає у встановленні відповідності між фундаментальним змістом поняття величини та методичною об'єктивацією її представлення на етапі пропедевтики у початковій школі. Дод.точки доступу: Чайченко, Валентина Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |