Могилевская, О. Ю. Критерии эффективности маркетингового управления современным машиностроительным предприятием [] / О. Ю. Могилевская> // Економіка та держава. - 2012. - № 5. - С. 58-60. - Бібліогр. с.60 (10 назв) Рубрики: Машинобудівні підприємства--Маркетинг Анотація: В статье раскрываються особенности формирования определяющей маркетинговой стратегии машиностроительного предприятия, ориентированной на долгосрочное развитие бизнеса. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Башинська, І. О. Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно активних машинобудівних підприємств [Текст] / І. О. Башинська> // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 11/12. - С. 52-54 : рис. - Бібліогр. в кінці ст . - ISSN 1728-6220 Рубрики: Машинобудівні підприємства--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): машинобудування -- маркетингові комунікації -- інноваційні чинники Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Шпак, Н. О. Метод оптимального планування збутової діяльності малих машинобудівних підприємств [] / Н. О. Шпак, Т. Ю. Кирилич> // Економіка та держава. - 2014. - № 4. - С. 15-22. - Бібліогр. с.22 (16 назв) Рубрики: Машинобудівні підприємства--Маркетинг Анотація: У статті запропоновано метод оптимального планування розподілу виробленої продукції між збутовими каналами та практичну його реалізацію на прикладі малого машинобудівного підприємства. Дод.точки доступу: Кирилич, Т.Ю. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |