Могилевская, О. Ю.
    Критерии эффективности маркетингового управления современным машиностроительным предприятием [] / О. Ю. Могилевская // Економіка та держава. - 2012. - № 5. - С. 58-60. - Бібліогр. с.60 (10 назв)
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Машинобудівні підприємства--Маркетинг
Анотація: В статье раскрываються особенности формирования определяющей маркетинговой стратегии машиностроительного предприятия, ориентированной на долгосрочное развитие бизнеса.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Башинська, І. О.
    Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно активних машинобудівних підприємств [Текст] / І. О. Башинська // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 11/12. - С. 52-54 : рис. - Бібліогр. в кінці ст . - ISSN 1728-6220
Рубрики: Машинобудівні підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
машинобудування -- маркетингові комунікації -- інноваційні чинники

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Шпак, Н. О.
    Метод оптимального планування збутової діяльності малих машинобудівних підприємств [] / Н. О. Шпак, Т. Ю. Кирилич // Економіка та держава. - 2014. - № 4. - С. 15-22. - Бібліогр. с.22 (16 назв)
ББК 65.305.8
Рубрики: Машинобудівні підприємства--Маркетинг
Анотація: У статті запропоновано метод оптимального планування розподілу виробленої продукції між збутовими каналами та практичну його реалізацію на прикладі малого машинобудівного підприємства.


Дод.точки доступу:
Кирилич, Т.Ю.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)