Фротер, О. С. Особливості запровадження системи соціальної відповідальності вітчизняними аграрними підприємствами [Текст] / О. С. Фротер> // Економіка АПК. - 2013. - № 2. - С. 129-134. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка підприємства--Соціальна політика Менеджмент--Соціальна відповідальність Кл.слова (ненормовані): Корпоративна соціальна відповідальність -- Наймання працівників -- Нова економіка Анотація: Розглянуто аналіз основних моделей соціальної відповідальності бізнесу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кощій, О. В. Стан та перспективи розвитку соціальної відповідальності бізнесу Львівської області [Текст] / О. В. Кощій, І. О. Ворончак> // Регіональна економіка. - 2013. - № 2. - С. 122-130 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка підприємства--Соціальна політика Регіональна економіка--Львівська область Менеджмент--Соціальна відповідальність Кл.слова (ненормовані): результати опитування представників бізнесу -- корпоративна соціальна відповідальність -- регіональний бізнес Анотація: Проаналізовано рівень розвитку соціальної відповідальності бізнесу Львівської області на основі опитування представників бізнесу регіону. Дод.точки доступу: Ворончак, І. О. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ігнатенко, М. М. Соціальна відповідальність бізнесових структур у діяльності харчових підприємств [Текст] / М. М. Ігнатенко> // Економіка АПК. - 2015. - № 3. - С. 65-69. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Менеджмент--Соціальна відповідальність Економіка підприємства--Соціальна політика Кл.слова (ненормовані): соціальна комунікація -- соціальна відповідальність -- моральна відповідальність -- персональна відповідальність -- політична відповідальність Анотація: Обґрунтовано необхідність запровадження соціальної відповідальності як важливого самостійного напряму діяльності бізнесових структур, підприємств і організацій; розглянуто індикатори, що вказують на поліпшення соціального розвитку в результаті втілення соціальної відповідальності у діяльності харчових підприємств. |
Кужель, В. В. Маркетинг у підвищенні соціальної відповідальності аграрних підприємств [Текст] / В. В. Кужель> // Економіка АПК. - 2015. - № 4. - С. 41-46 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Аграрні підприємства України--Управління Економіка підприємства--Маркетинг Менеджмент--Соціальна відповідальність Кл.слова (ненормовані): державно-приватне партнерство -- перерозподіл партнерства -- циклічність економічних процесів Анотація: Розглянуто аналіз та обґрунтування впливу механізму соціального маркетингу на посилення соціальної відповідальності бізнесу в підприємствах агропродовольчої сфери. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |