Фротер, О. С.
    Особливості запровадження системи соціальної відповідальності вітчизняними аграрними підприємствами [Текст] / О. С. Фротер // Економіка АПК. - 2013. - № 2. - С. 129-134. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.29
Рубрики: Економіка підприємства--Соціальна політика
   Менеджмент--Соціальна відповідальність

Кл.слова (ненормовані):
Корпоративна соціальна відповідальність -- Наймання працівників -- Нова економіка
Анотація: Розглянуто аналіз основних моделей соціальної відповідальності бізнесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Кощій, О. В.
    Стан та перспективи розвитку соціальної відповідальності бізнесу Львівської області [Текст] / О. В. Кощій, І. О. Ворончак // Регіональна економіка. - 2013. - № 2. - С. 122-130 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.29
Рубрики: Економіка підприємства--Соціальна політика
   Регіональна економіка--Львівська область

   Менеджмент--Соціальна відповідальність

Кл.слова (ненормовані):
результати опитування представників бізнесу -- корпоративна соціальна відповідальність -- регіональний бізнес
Анотація: Проаналізовано рівень розвитку соціальної відповідальності бізнесу Львівської області на основі опитування представників бізнесу регіону.


Дод.точки доступу:
Ворончак, І. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ігнатенко, М. М.
    Соціальна відповідальність бізнесових структур у діяльності харчових підприємств [Текст] / М. М. Ігнатенко // Економіка АПК. - 2015. - № 3. - С. 65-69. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65
Рубрики: Менеджмент--Соціальна відповідальність
   Економіка підприємства--Соціальна політика

Кл.слова (ненормовані):
соціальна комунікація -- соціальна відповідальність -- моральна відповідальність -- персональна відповідальність -- політична відповідальність
Анотація: Обґрунтовано необхідність запровадження соціальної відповідальності як важливого самостійного напряму діяльності бізнесових структур, підприємств і організацій; розглянуто індикатори, що вказують на поліпшення соціального розвитку в результаті втілення соціальної відповідальності у діяльності харчових підприємств.





    Кужель, В. В.
    Маркетинг у підвищенні соціальної відповідальності аграрних підприємств [Текст] / В. В. Кужель // Економіка АПК. - 2015. - № 4. - С. 41-46 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.9(4Укр)321
Рубрики: Аграрні підприємства України--Управління
   Економіка підприємства--Маркетинг

   Менеджмент--Соціальна відповідальність

Кл.слова (ненормовані):
державно-приватне партнерство -- перерозподіл партнерства -- циклічність економічних процесів
Анотація: Розглянуто аналіз та обґрунтування впливу механізму соціального маркетингу на посилення соціальної відповідальності бізнесу в підприємствах агропродовольчої сфери.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)