Некрилова, Олена. Заняття з віршоскладання [Текст] / О. Некрилова> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2015. - № 9. - С. 43-58 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Акровірші ; Написання віршів про листопад ; Написання віршів-діалогів ; Зимові розваги ; Написання віршів-небилиць ; Написання віршів про квіти-символи нашого народу ; Написання віршів про міста України ; Написання віршів про річки України ; Як тебе не любити, Києве мій ; Створення віршів-казок Рубрики: Методика викладання української літератури--загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): віршоскладання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Клочек, Г. Інтерпретація поезій Павла Тичини [Текст] / Г. Клочек> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2015. - № 9/10. - С. 16-24 : фот. Рубрики: Методика викладання української літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Поети--Україна, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): художній світ -- майстер слова Анотація: Вивчення рідної словесності у школі неможливе без інтерпретаторської роботи. Твори, що вивчаються, потребують якісного і розмаїтого за формою розтлумачення. Дод.точки доступу: Тичина, Павло Григорович (український поет, перекладач, публіцист, громадський діяч ; 1891-1967) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вакула, О. Літературні диктанти у старших класах [Текст] / О. Вакула> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2015. - № 9/10. - С. 65-72 Рубрики: Методика викладання української літератури--загальноосвітні навчальні заклади Анотація: Цикл літературних диктантів стане у пригоді кожному, хто творчо підходить до добору навчального матеріалу для викоритсання в урочній роботі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Грідіна , Т. Проблема особистої відповідальності людини перед обличчям історії [Текст] : літературне краєзнавство / Т. Грідіна , Л. Думич > // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2015. - № 9/10. - С. 74-79 : ілюстр. Рубрики: Методика викладання української літератури--загальноосвітні навчальні заклади Гурткова робота--Літературне краєзнавство Анотація: У статті запропановано заняття гуртка літературного краєзнавства за творами М. Г. Тютюнника "Бунтарська галера", "Маруся Богуславка", "Іван Сірко". Дод.точки доступу: Думич , Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кривой, О. Люди на бездоріжжі: комедія про трагедію [Текст] : характеристика персонажів повісті "Кайдашева сім'я" Івана Нечуя-Левицького / О. Кривой> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2015. - № 11/12. - С. 79-88 Рубрики: Методика викладання української літератури--загальноосвітні навчальні заклади Анотація: Урок засвоєння нових знань у 10-му класі Дод.точки доступу: Нечуй-Левицький, Іван Семенович (український прозаїк, перекладач, письменник ; 1838-1918 ) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Дьоміна, М. Усна народна творчість [Текст] : урок-гра. 5-й клас / М. Дьоміна> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2015. - № 13/14. - С. 17-20 : рис. Рубрики: Методика викладання української мови--Загальноосвітні навчальні заклади Методика викладання української літератури--загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): літературний диктант Анотація: Мета уроку узагальнити й систематизувати знання учнів із розділу "Усна народна творчість"; формувати навички самостійної роботи; виховувати любов до традицій українського народу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Дуняшенко, Н. Микола Воронний "Євшан-зілля" [Текст] : урок 6-й клас / Н. Дуняшенко> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2015. - № 13/14. - С. 35-39 : рис. Рубрики: Методика викладання української літератури--загальноосвітні навчальні заклади Анотація: Мета уроку ознайомити учнів із життям і творчістю письменника; навчити розповідати про історичну основу поеми, її зв'язок з народною легендою (за літописом), визначити основну думку; характеризувати образ юнака-половця, співвідносити давноминулі події, описані в поемі, із сучасністю. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Голубєва, О. М. Компаративний ідейно-тематичний аналіз творів І. К. Карпенка-Карого "Мартин Боруля" й Мольєра "Міщанин-шляхтич" [Текст] / О. М. Голубєва> // Зарубіжна література в школі. - 2015. - № 13/14. - С. 23-25 Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури Методика викладання української літератури--загальноосвітні навчальні заклади Анотація: Урок компаративного аналізу драматичних творів, інтегрований урок (світова література - українська література). Дод.точки доступу: Карпенко-Карий, Іван Карпович (український письменник, драматург, актор, ерудит, один з корифеїв українського побутового театру ; 1845-1907 ) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ланецька, В. Г. Гармонійне поєднання людини з природою в поезії Лесі Українки "Давня весна" [Текст] : 8 клас / В. Г. Ланецька> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2015. - № 16-18. - С. 30-36. Рубрики: Українська література--Українка Леся (1871-1913 рр.) Методика викладання української літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Анотація: План-конспект уроку з української літератури у 8-му класі за поезією Л. Українки "Давня весна". Дод.точки доступу: Українка, Леся (українська письменниця, перекладач, культурний діяч ; 1871-1913) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Маленко, О. О. Прочитання постмодерного тексту: інтерпретація смислів [Текст] : робота з постмодерною поезією на уроках літератури / О. О. Маленко> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2015. - № 16-18. - С. 77-86. Рубрики: Стилі і напрями літератури--Уроки--Методика викладання Методика викладання української літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Анотація: Стаття пропонує вчителю-словеснику методичні матеріали для роботи з постмодерною поезією на уроках літератури. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сікора, Н. В. Роль гумору в житті українців [Текст] : побудова байки. Жанрова різноманітність гумористичних творів / Н. В. Сікора> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2015. - № 25-26. - С. 31-36. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Гумор і сатира--Літературні роди, види і жанри--Уроки--Методика викладання Методика викладання української літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Анотація: Стаття пропонує план проведення уроку, мета якого дати поняття про гумор і сатиру, їхню роль у житті, ознайомити учнів з побудовою байки, із історією виникнення і розвитку цього жанру. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гальонка, О. А. У чарах кохання [Текст] : літературно-музична композиція за мотивами повісті Ольги Кобилянської "У неділю рано зілля копала" / О. А. Гальонка> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2015. - № 25-26. - С. 37-46 Рубрики: Літературні шкільні вечори--Сценарії Методика викладання української літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Анотація: Стаття пропонує сценарій проведення виховного заходу за мотивами повісті О. Кобилянської "У неділю рано зілля копала". Дод.точки доступу: Кобилянська, Ольга Юліанівна (українська письменниця, учасниця феміністичного руху на Буковині ; 1863-1942) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хахула, О. Життєвий і творчий шлях Михайла Коцюбинського [Текст] / О. Хахула> // Педагогічна думка. - 2015. - № 3. - С. 52-58. - Зміст: Карпатський Ромео і Джульєтта, або вічна таїна кохання. (Образи Івана й Марічки в повісті М. Коцюбинського "Тіні забутих предків"). Осмислення філософських категорій життя і смерті. ; "Він слугував народові своєму, боліючи душею разом з ним" (значення творчості Михайла Коцюбинського) Рубрики: Методика викладання української літератури--загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): Тіні забутих предків, повість Дод.точки доступу: Коцюбинський, Михайло Михайлович (український письменник, громадський діяч, голова “Просвіти” в Чернігові ; 1864-1913) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Трибуна вчительської майстерності вчителів-предметників [Текст]> // Все для вчителя. - 2015. - № 10. - С. 4-32. - Зміст: Україна пам'ятає. Світ визнає / Л. В. Бужак. З історії виникнення української писемності та мови / О. С. Корнійчук, О. А. Мельник, О. С. Курманчук. Іван Франко "Фарбований Лис". Зміст казки, головні та другорядні персонажі / О.А. Курило. Іван Франко "Фарбований Лис". Образ Лиса, риси його характеру. Мова автора і мова персонажів / О. А. Курило. Поема "Гайдамаки". Героїчний характер твору. Композиція твору. Оцінка твору критикою / В. В. Мацик. Маруся Чурай - символ нездоланої України / Н. В. Фіщенко-Савицька. Рубрики: Методика викладання української літератури--загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): Гайдамаки, поема -- Маруся Чурай, роман -- Фарбований Лис, казка Дод.точки доступу: Франко, Іван Якович (1856-1916 рр.) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Білоус, Н. Українська література 1920-1930 рр. [Текст] : вступ / Н. Білоус> // Шкільний бібліотечно-інформаційний центр. - 2015. - № 10. - С. 33-38 : табл. Рубрики: Методика викладання української літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Анотація: Інформаційний паспорт навчальної теми № 1 "Українська література 1920-1930 рр. Вступ." з предмету української література 11 клас. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Черемісова, О. "Руська трійця" у національному духовному відродженні [Текст] : 9-й клас / О. Черемісова> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2015. - № 21/22. - С. 43-45 Рубрики: Методика викладання української літератури--загальноосвітні навчальні заклади Анотація: Тема. В. Забіла "Соловей", М. Петренко "Небо", М. Шашкевич "Веснівка". Виразне читання поетичних творів. Роль "Руської трійці" у національному духовному відродженні. Значення романтизму для нового етапу розвитку слов'янських літератур. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Думич , Л. М. Г. Тютюнник "Іван Сірко". Епізод із великої епопеї життя цілого народу [Текст] : бінарний урок / Л. Думич , Т. Грідіна > // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2015. - № 21/22. - С. 51-57 Рубрики: Методика викладання української літератури--загальноосвітні навчальні заклади Анотація: У розробці запропановано методику проблемно-пошукового аналізу з використанням інтерактивних й інформаційних технологій навчання, які розкривають нетрадиційний підхід до процесу навчання, сприяють формуванню читацької компетентності та громадянського виховання учнів на заняттях з української і зарубіжної літератур, інформатики, історії, художньої культури, краєзнавства, літератури рідного краю, у позакласній роботі. Урок разрахований на 2 години. Дод.точки доступу: Грідіна , Т.; Тютюнник Микола Григорович - український письменник, 20 ст. \про твір\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Доній, О. Проблема людського щастя (за драмою І. Франка "Украдене щастя") [Текст] : урок-дослідження. 10-й клас / О. Доній> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2015. - № 21/22. - С. 58-60 : табл. Рубрики: Методика викладання української літератури--загальноосвітні навчальні заклади Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Орієнтовне календарно-тематичне планування з навчальної дисципліни "Українська література" на 2016/17 н.р. [Текст]> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2016. - № 15/16. - С. 56-95 Рубрики: Методика викладання української літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бабак, Валентина. Єдність людини і природи. Цикл уроків із вивчення творчості Максима Рильського [Текст] / В. Бабак> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2017. - № 7/8. - С. 10-20. - Библиогр.: с. 17. - Зміст: Максим Рильський про природу ; Тест Рубрики: Методика викладання української літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Українська література--Письменники Дод.точки доступу: Рильський, Максим Тадейович (український радянський поет, перекладач, публіцист, громадський діяч, мовознавець, літературознавець ; 1895 - 1964) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |