Россихіна, О. Збагачення словникового запасу учнів на уроках української мови з огляду на їх профільне самовизначення та майбутню професійну орієнтацію [Текст] / О. Россихіна> // Рідна школа. - 2011. - № 1-2. - С. 74-76. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Методика викладання української мови Анотація: Словникова робота на уроках української мови. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Харченко, Н. Г. Інтерактивні форми та методи роботи з фразеологізмами у вивченні морфології [Текст] / Н. Г. Харченко> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2015. - № 16-18. - С. 2-7. Рубрики: Фразеологія українська--Методи навчання--Уроки Методика викладання української мови Анотація: У статті йдеться мова про вивчення фразеологізмів на уроках української мови, яке поширює знання учнів про безмежний світ людини, виховує повагу до народу-творця, поповнює мовний запас крилатими словами. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Байдусь, Сніжана. Основні способи словотворення [Текст] / Сніжана Байдусь> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - №7/8. - С. 21-24. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Словотвір український--Методика викладання Методика викладання української мови Кл.слова (ненормовані): бліц-опитування -- зорово-слуховий диктант -- тренувальні вправи Анотація: Розробка уроку з формування мовної компетенції учнів через засвоєння способів словотворення. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вінчковська, Н. Практичні завдання з культури мовлення та фразеології. Тести, ключі та пояснення для учнів 9-11 класів [Текст] / Н. Вінчковська, І. Костюк> // Педагогічна думка. - 2017. - С. 11-27. Рубрики: Методика викладання української мови Анотація: Дані практичні завдання та тести підпорядковано потребам навчання культурі мовлення учнів старших класів.Також ці завдання рекомендовано для підготовки старшокласників до ЗНО. Дод.точки доступу: Костюк, І. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Зарева, Ірина. Мова і мовлення. Фізіологічні основи мовлення [Текст] : Бінарний урок : біологія та українська мова / Ірина Зарева, Поліна Накурда> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 2. - С. 34-39. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання біології Методика викладання української мови Анотація: У статті подана розробка бінарного уроку з біології та української мови. Метою якого є сформувати ключові компетентності учнів з біології та укр. мови на основі міжпредметних зв'язків. Дод.точки доступу: Накурда, Поліна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Чеснокова, Марина. Розділові знаки в складних реченнях із різними видами зв'язку. Наскрізні лінії в освітньому процесі Нової української школи. 9-й клас [Текст] / Марина Чеснокова> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2018. - № 13/14. - С. 43-48. - Бібліогр.: с. 47 Рубрики: Складні речення--Розділові знаки Нова українська школа--Досвід роботи вчителя Методика викладання української мови Кл.слова (ненормовані): клоуз-тест -- випереджувальні індивідуальні завдання Анотація: Упровадження наскрізної змістової лінії "Екологія та сталий розвиток" Інтеграція шкільних предметів: українська мова, біологія, охорона здоров'я, інформатика, психологія, етика, економіка, право, історія, філософія. Мультидисциплінарний підхід планування уроку-модулю сприяє формуванню метакогнітивних навичок. |