Буднікевич, І. М. Роль концепції партнерського маркетингу в забезпеченні сталого розвитку міста [Текст] / І. М. Буднікевич> // Регіональна економіка. - 2011. - № 3. - С. 44-52 : рис. - Бібліогр.: с. 52-53 Рубрики: Місцеве самоврядування--Розвиток економічний Маркетинг територій--Маркетинг міста Кл.слова (ненормовані): Муніципальний маркетинг -- Партнерська концепція -- Маркетинг взаємодії Анотація: Вказуються світові тенденції розвитку муніципального управління та роль партнерської концепції маркетингу в становленні нової ідеології управління міськими територіями. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Дієсперов, В. С. Сільські території як об'єкти організації економічної діяльності [Текст] / В. С. Дієсперов> // Економіка АПК. - 2014. - № 5. - С. 56-64 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Сільські території--Соціально-економічний розвиток--Україна Місцеве самоврядування--Розвиток економічний Регіональна економіка--Київська область Кл.слова (ненормовані): місцеві органи влади -- сільська поселенська мережа України -- адміністративні реформування сільських територій Анотація: Показано можливі спроби впливу місцевих органів влади й самоврядування на економічні процеси з метою цілеспрямованого управління ними. |
Корюківська громада продовжить співпрацю з Програмою DOBRE [Текст]> // Маяк. - 2022. - 22 груд. (№ 51). - С. 2 Рубрики: Територіальні громади--Чернігівська область (Україна) Місцеве самоврядування--Розвиток економічний Анотація: Програма DOBRE працює в Україні вже 6 років. Вона підтримує українські громади та місцеве самоврядування у їх прагненні до розвитку. А нещодавно вісім громад Чернігівщини продовжили співпрацю з нею ще на три роки. Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1) |