Буднікевич, І. М.
    Роль концепції партнерського маркетингу в забезпеченні сталого розвитку міста [Текст] / І. М. Буднікевич // Регіональна економіка. - 2011. - № 3. - С. 44-52 : рис. - Бібліогр.: с. 52-53
Рубрики: Місцеве самоврядування--Розвиток економічний
   Маркетинг територій--Маркетинг міста

Кл.слова (ненормовані):
Муніципальний маркетинг -- Партнерська концепція -- Маркетинг взаємодії
Анотація: Вказуються світові тенденції розвитку муніципального управління та роль партнерської концепції маркетингу в становленні нової ідеології управління міськими територіями.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Дієсперов, В. С.
    Сільські території як об'єкти організації економічної діяльності [Текст] / В. С. Дієсперов // Економіка АПК. - 2014. - № 5. - С. 56-64 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.049(4УКР)
Рубрики: Сільські території--Соціально-економічний розвиток--Україна
   Місцеве самоврядування--Розвиток економічний

   Регіональна економіка--Київська область

Кл.слова (ненормовані):
місцеві органи влади -- сільська поселенська мережа України -- адміністративні реформування сільських територій
Анотація: Показано можливі спроби впливу місцевих органів влади й самоврядування на економічні процеси з метою цілеспрямованого управління ними.





   
    Корюківська громада продовжить співпрацю з Програмою DOBRE [Текст] // Маяк. - 2022. - 22 груд. (№ 51). - С. 2
Рубрики: Територіальні громади--Чернігівська область (Україна)
   Місцеве самоврядування--Розвиток економічний

Анотація: Програма DOBRE працює в Україні вже 6 років. Вона підтримує українські громади та місцеве самоврядування у їх прагненні до розвитку. А нещодавно вісім громад Чернігівщини продовжили співпрацю з нею ще на три роки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)