Третьякова, Вікторія. Психонасильство та психотерор як міжнародно-правові глобальні біоетичні проблеми: їх профілактика в сучасному суспільстві [Текст] / Вікторія Третьякова> // Віче. - 2013. - № 4. - С. 27-29. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Біоетика--Правовий аспект Насильство--Психологічні проблеми--Аналіз Тероризм--Психологічний аспект Анотація: Автор вважає, що оптимальному розв’язанню проблеми запобіганню й профілактики психонасильства та психотерору в суспільстві в контексті забезпечення психічного здоров’я населення сприяло б створення модельних міжнародного та європейського Біоетичних кодексів відповідно на рівні ООН, ЄС, Ради Європи, відповідні розділи яких були б присвячені правовому врегулюванню питань. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Єфремова, Г. Л. Причини та наслідки шкільного булінгу [Текст] : поради психолога / Г. Л. Єфремова> // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 1. - С. 37-42 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Насильство--Психологічні проблеми--Аналіз Булінг--Шкільний булінг--Дитяча психологія Неповнолітні--Протиправна поведінка--Профілактика--Україна Кл.слова (ненормовані): агресивна поведінка -- девіантна поведінка -- жорстокі ігри -- соціально-психологічна книза -- асоціальна поведінка -- суїцидальні думки -- булі-агресори -- аутичне відхилення Анотація: Проблема шкільного булінгу вимагає системного й комплексного розгляду її як суспільно багатоаспектного явища. Саме тому й підхід до її розв'язання повинен бути системним і комплексним. Ця проблема вимагає залучення до її вирішення не тільки вчителів, фахівцівпсихологічної служби школи, батьків, громадськості, засобів масової інформації. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |