Третьякова, Вікторія.
    Психонасильство та психотерор як міжнародно-правові глобальні біоетичні проблеми: їх профілактика в сучасному суспільстві [Текст] / Вікторія Третьякова // Віче. - 2013. - № 4. - С. 27-29. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 67+88
Рубрики: Біоетика--Правовий аспект
   Насильство--Психологічні проблеми--Аналіз

   Тероризм--Психологічний аспект

Анотація: Автор вважає, що оптимальному розв’язанню проблеми запобіганню й профілактики психонасильства та психотерору в суспільстві в контексті забезпечення психічного здоров’я населення сприяло б створення модельних міжнародного та європейського Біоетичних кодексів відповідно на рівні ООН, ЄС, Ради Європи, відповідні розділи яких були б присвячені правовому врегулюванню питань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Єфремова, Г. Л.
    Причини та наслідки шкільного булінгу [Текст] : поради психолога / Г. Л. Єфремова // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 1. - С. 37-42 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Насильство--Психологічні проблеми--Аналіз
   Булінг--Шкільний булінг--Дитяча психологія

   Неповнолітні--Протиправна поведінка--Профілактика--Україна

Кл.слова (ненормовані):
агресивна поведінка -- девіантна поведінка -- жорстокі ігри -- соціально-психологічна книза -- асоціальна поведінка -- суїцидальні думки -- булі-агресори -- аутичне відхилення
Анотація: Проблема шкільного булінгу вимагає системного й комплексного розгляду її як суспільно багатоаспектного явища. Саме тому й підхід до її розв'язання повинен бути системним і комплексним. Ця проблема вимагає залучення до її вирішення не тільки вчителів, фахівцівпсихологічної служби школи, батьків, громадськості, засобів масової інформації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)