Радецька, Т. Д. Національне виховання на уроках української мови та літератури [Текст] / Т. Д. Радецька> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2014. - № 13-14. - С. 2-3. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Шкільна коцепція національного виховання ; Уроки словесносі в концепції національного виховання ; Формування мовної культури учнів ; Моральне виховання на засадах народної культури ; Виховний потенціал уроків літератури ; Виховний потенціал українського козацтва Рубрики: Національне виховання--Учні Українська мова--Методика викладання Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): патріотичне виховання |
Я - патріот своєї країни! Я - громадянин своєї держави! [Текст] : виховні технології> // Завуч (Шкільний світ). - 2015. - № 16. - С. 1-24 : табл. - Зміст: Реалізація соціальної функції виховання / Л. Денисюк. Суспільне й громадське призначення особистості / І. Сябрук. Що означає бути патріотом своєї держави / С. Євчук. Свобода і відповідальність особистості. / Г. Совпенець. Бути гідним сином своєї сім'ї / родинне свято. 5-6-ті класи. . - вкладка №8 (8) серпень Рубрики: Національне виховання--Учні Патріотичне виховання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): національно-патріотичне виховання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хорькова, Л. Музейна педагогіка й учнівська компетентність [Текст] / Л. Хорькова> // Директор школи (Шкільний світ). - 2015. - № 15/16. - С. 53-54 Рубрики: Музейна педагогіка Національне виховання--Учні Патріотичне виховання--Загальноосвітні навчальні заклади Анотація: Засоби музейної педагогіки, що допомогають формувати повагу до минулого нашого народу, основи громадянської свідомості; виховувати любов до Вітчизни, стійкість, мужність, сміливість. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |