Пузиревич, К. В. Як реально створити нову українську школу за 2-3 роки. Акмеологічна проектна лабораторія життєтворчості особистості [Текст] : точка зору / К. В. Пузиревич> // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 3. - С. 13-21 : іл. Рубрики: Нова українська школа--Інноваційні перетворення Нова українська школа--Особистість - формування Кл.слова (ненормовані): навчальна самоорганізація -- технологія проетивного життєздійснення -- інноваційна освітня парадигма Анотація: Чи зможе освіта виконати свою цивілізаційну місію? Коли в Україні з'явиться нова школа? Наскільки тривалим буде цей процес? Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гриневич, Лілія. Нові ролі, нові соціальні зв'язки, нова українська школа [Текст] / Лілія Гриневич ; спілкувався Максим Короденко> // Освіта України. - 2018. - 20 серп. (№ 32). - С. 5 : портр. Рубрики: Нова українська школа--Інноваційні перетворення Дод.точки доступу: Короденко, Максим \спілкувався.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шиян, Роман. Стандарт творчості [Текст] / Роман Шиян ; спікувалися : Валентина Сорока та Максим Короденко> // Освіта України. - 2018. - 20 серп. (№ 32). - С. 8-9 : фот. Рубрики: Нова українська школа--Інноваційні перетворення Початкова школа--Методи навчання--Ігрові методи навчання Вчителі--Початкова школа--Модельна навчальна програма--Україна Дод.точки доступу: Сорока , Валентина \спікувалася.\; Короденко, Максим \спілкувався.\; Шиян, Роман Богданович (співавтор Державного стандарту початкової освіти України, заступник директора Ін-ту модернізації змісту освіти України) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сорока, Валентина. Щоб не стояти перед класом "папуг" [Текст] : учимо мислити / Валентина Сорока > // Освіта України. - 2018. - 1 жовт. (№ 38). - С. 12-13 : фот. Рубрики: Нова українська школа--Інноваційні перетворення Уроки--Ігрові методи навчання Критичне мислення--Методи навчання--Уроки--Учні Анотація: Уроки, спроектовані з використанням технологій розвитку критичного мислення учнів, насправді "влучають" у набагато більшу кількість цілей. І насамперед - змінюють стиль викладання та взаємодії у класі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |