Ковальова, О. В. Комплексний підхід до формування орфографічної компетенції учнів [Текст] / О. В. Ковальова> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 19-21. - С. 2-7. Рубрики: Орфографія українська--Методика викладання Анотація: В статті йде мова про орфографічні норми, яких мають дотримувати всі громадяни країни. Тому процес формування орфографічних навичок має соціальний характер і потребує постійної уваги. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хом'як, Іван. Орфографічна компетентність як складник формування мовної особистості [Текст] / Іван Хом'як> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 11. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Мовна особистість--Формування Орфографія українська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): методика навчання орфографії -- орфографічна компетентність -- антиграматизм -- граматизм -- інтернет-спілкування -- мовна особистість Анотація: Обґрунтовано важливість орфографічної вправності в писемному мовленні; запропоновано визначення мовної особистості, орфографічної компетентності; здійснено екскурс в історію становлення методики навчання орфографії; доведено потребу формування у шкільної та студентської молоді орфографічної компетентності як невід'ємного складника українськомовної особистості. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Голуб, Ніна. Основні принципи української орфографії [Текст] : 10 клас / Ніна Голуб> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 10. - С. 24-28 : іл. Рубрики: Орфографія українська--Методика викладання Уроки--Розробки Кл.слова (ненормовані): бліц-опитування -- дослідження-обгрунтування -- дослідження-класифікація -- інтерактивні вправи -- тестування Анотація: Матеріал містить план-конспект уроку для 10-го класу (профільний рівень), який дає змогу актуалізувати, поглибити і розширити знання учнів про основні принципи української орфографії. Завдання, представлені в уроці, а саме: бліц-опитування, дослідження-обгрунтування, дослідження-класифікація, інтерактивні вправи та тестування – забезпечують методичну різноманітність опанування теми, оптимізують узагальнення навчального матеріалу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |