Ковальова, О. В.
    Комплексний підхід до формування орфографічної компетенції учнів [Текст] / О. В. Ковальова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 19-21. - С. 2-7.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Орфографія українська--Методика викладання
Анотація: В статті йде мова про орфографічні норми, яких мають дотримувати всі громадяни країни. Тому процес формування орфографічних навичок має соціальний характер і потребує постійної уваги.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Хом'як, Іван.
    Орфографічна компетентність як складник формування мовної особистості [Текст] / Іван Хом'як // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 11. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Мовна особистість--Формування
   Орфографія українська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
методика навчання орфографії -- орфографічна компетентність -- антиграматизм -- граматизм -- інтернет-спілкування -- мовна особистість
Анотація: Обґрунтовано важливість орфографічної вправності в писемному мовленні; запропоновано визначення мовної особистості, орфографічної компетентності; здійснено екскурс в історію становлення методики навчання орфографії; доведено потребу формування у шкільної та студентської молоді орфографічної компетентності як невід'ємного складника українськомовної особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Голуб, Ніна.
    Основні принципи української орфографії [Текст] : 10 клас / Ніна Голуб // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 10. - С. 24-28 : іл.
Рубрики: Орфографія українська--Методика викладання
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
бліц-опитування -- дослідження-обгрунтування -- дослідження-класифікація -- інтерактивні вправи -- тестування
Анотація: Матеріал містить план-конспект уроку для 10-го класу (профільний рівень), який дає змогу актуалізувати, поглибити і розширити знання учнів про основні принципи української орфографії. Завдання, представлені в уроці, а саме: бліц-опитування, дослідження-обгрунтування, дослідження-класифікація, інтерактивні вправи та тестування – забезпечують методичну різноманітність опанування теми, оптимізують узагальнення навчального матеріалу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)