Смолінська, Олеся.
    Інноваційне управління у вищій педагогічній освіті з урахуванням співвідношення категорій організаційної культури та гендеру [Текст] / О. Смолінська // Освіта і управління. - 2012. - № 1. - С. 33-41. - Библиогр.: с. 40 (38 назв.)
ББК 74
Рубрики: Освіта--Інноваційна діяльність
   Інновації у педагогіці

   Гендерна проблематика

Анотація: У статті здійснений різносторонній аналіз співвідношення категорій організаційної культури та гендеру з точки зору інноваційного управління у вищій педагогічній освіті. При цьому акцент зроблений на рисах, що об'єднують різні підходи до новацій, оскільки це сприяє єдності та внутрішній гармонійності інноваційних процесів у цій сфері.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Пилипенко, Владислав.
    Проблема мотивації студентів до використання ІКТ у навчальному середовищі вищої школи [Текст] / В. Пилипенко // Освіта і управління. - 2013. - № 1-2. - С. 46-52. - Библиогр.: с. 51 (13 назв.)
ББК 74
Рубрики: Освіта--Інноваційна діяльність
   Мотивація навчання

   Пізнавальний інтерес

Анотація: Стаття присвячена проблемі мотивації студентів до використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) в навчанні у вищій школі. Розкрито поняття мотивації, основні форми та методи навчальної роботи, як засобу мотивації студентів до використання ІКТ. Визначено умови, які сприяють підвищенню інтересу студентів до використання ІКТ. Проаналізовано шляхи активізації навчально-пізнавального інтересу студентів на основі використання практичних завдань із застосуванням ІКТ в навчальному процесі у вищій школі.





    Хворостяний, Ігор.
    Освітня стратегія сучасної школи, або якою бути школі майбутнього? [Текст] / І. Хворостяний // Освіта і управління. - 2013. - № 1-2. - С. 53-61. - Библиогр.: с. 61 (7 назв.)
ББК 74
Рубрики: Освіта--Інноваційна діяльність
   Інформатизація суспільства

   Український гуманітарний ліцей

Кл.слова (ненормовані):
Акмеологічний простір -- Проектна технологія
Анотація: У статті розглянуто діяльність Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка як школи майбутнього.