Китайгородская, Г. А.
    Инновации в образовании - дань моде или требование времени? [Текст] / Г. А. Китайгородская // Иностранные языки в школе. - 2009. - № 2. - С. 2-7
Рубрики: Освіта--Інновації
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Квасникова, Н.
    Стратегический анализ как основа управления инновационным процессом [Текст] / Н. Квасникова // Народное образование. - 2009. - № 2. - С. 83-88
ББК 74
Рубрики: Освіта--Інновації

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Квіт, С.
    Інноваційність як норма освітніх реформ [Текст] / С. Квіт // Дзеркало тижня. - 2009. - № 7. - С. 13
ББК 74
Рубрики: Освіта--Інновації
   Вища освіта--Реформування--Україна


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)



74
Г 83


    Григорьев, С. И.
    Социальная эффективность организационных и педагогических инноваций в сфере образования России начала ХХ1 века [Текст] : философия и социология образования / С. И. Григорьев // Вестник высшей школы). - 2010. - N 3. - С. 28-32. - Библиогр. в подстроч. примеч. . - ISSN 0321-0383
ББК 74
Рубрики: Освіта--Інновації

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Коротков, Э. М.
    Инновационное образование для инновационной экономики [Текст] : образование: ракурсы и грани / Э. М. Коротков // Вестник высшей школы). - 2010. - № 7. - С. 6-13
ББК 74
Рубрики: Освіта--Інновації

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гуменюк, В.
    Освіта для сталого розвитку [Текст] / В. Гуменюк // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 41 (листопад). - С. 3-4
ББК 74.580.68
Рубрики: Освіта--Інновації
Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- перекваліфікація -- дошкільна освіта -- вища освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Писаренко, Т. В.
    Інноваційний потенціал освіти України порівняно зі світовою практикою [Текст] / Т. В. Писаренко, Т. К. Куранда, Н. І. Вавіліна // Науково-технічна інформація. - 2012. - № 1. - С. 9-16 : рис. - Бібліогр.: с. 16
Рубрики: Освіта--Інновації
Кл.слова (ненормовані):
інноваційна економіка -- вища освіта -- підготовка аспірантів


Дод.точки доступу:
Куранда, Т. К.; Вавіліна, Н. І.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Харчук, Л.
    Упровадження інноваційних технологій / Л. Харчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 6. - С. 70-71
ББК 74.20
Рубрики: Освіта--Інновації
   Педтехнології

Кл.слова (ненормовані):
інновації в освіті -- психолого-педагогічна інновація -- соціально-економічна інновація -- науково-виробничі інновації -- педагогічні інноваційні технології
Анотація: В статті розкрито особливості освітніх інновацій, наведено їх класифікацію, висвітлено переваги застосування ділової гри як активної форми навчання серед педагогічних інновацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Проботюк, О.
    Інноваційні процеси в сучасній системі освіти / О. Проботюк // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 7-8. - С. 5-7
Рубрики: Освіта--Інновації
   Педтехнології

Кл.слова (ненормовані):
інновація -- інноваційні прцеси -- педагогічний процес -- інновація в освіті -- інноваційні навчальні технології -- педагогічні технології
Анотація: Охарактеризовано інноваційні процеси в сучасній освіті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)



74
Я 44


   
    Як надати дітям SТЕМ-освіту [Текст] : 8 кроків до успішного майбутнього // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 11. - С. 12-14
ББК 74
Рубрики: Освіта--Інновації
   Виховання молоді--Родинне виховання

Анотація: SТЕМ-освіта - це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи або того й іншого, вимагає різних технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять. SТЕМ-освіта об'єднує шкільні й позашкільні можливості й форми навчання. Зараз, як ніколи, освіта має випереджати, передбачати напрями розвитку суспільства. Враховуючи неминучий попит на фахівців у галузі SТЕМ-освіти, батьки вже тепер можуть зробити справу, спонукаючи своїх дітей до її отримання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Бех, І. Д.
    Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2016. - № 2. - С. 14-21. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Інновації
   Інновації--Освіта

Анотація: Розкрито сутність виховної гуманістичної парадигми як учіння про вміння особистості "володарювати над собою". Це свідоме й вільне оволодіння підростаючою особистістю певною духовно-моральною цінністю. Наголошено на чинниках, які перешкоджають особистості досягти цієї мети.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Шеремет, Тетяна.
    Акме-технології у вивченні природничих дисциплін [Текст] : єдність традицій та інновацій / Т. Шеремет // Біологія (Шкільний світ). - 2016. - № 21. - С. 6-12. - Бібліогр.: с. 12
Рубрики: Освіта--Інновації
   Природничі науки--Методика викладання--Акмеологія

Кл.слова (ненормовані):
моделюючі технології -- акмеологічний підхід -- навчальний процес -- проектна технологія навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Мицька, Микола.
    Створення інноваційного середовища - шлях до нової української школи [Текст] / М. Мицька // Директор школи (Шкільний світ). - 2017. - № 23/24. - С. 54-72. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Етапи впровадження нововведень у шкільну систему освіти ; Властивості освіти у поєднанні з методикою інноваційного менеджменту ; Етапи процесу підготовки педагогів до інноваційної діяльності
Рубрики: Освіта--Інновації
   Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації

Анотація: Входження України в інтеграційні світові процеси з їх динамічними змінами на всіх напрямах життєдіяльності людини поставили нові вимоги до формування конкурентоспроможної особистості, яка здатна до самоосвіти та постійного оновлення знань, володіє навичками програмування професійного та життєвого шляху.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Дронь, В. В. (викладач природничих наук, Прилуцький агротехнічний коледж, Чернігівська обл.).
    Технологія майндмеппінгу з додатком Goggle [Текст] : нові формати освіти / В. В. Дронь // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 3. - С. 2-6 : рис.
Рубрики: Освіта--Інтернет технології--Досвід роботи--Прилуки, місто, Чернігівська обл.
   Освіта--Інновації

Анотація: Використання ментальних карт у навчальному процесі є досить результативним, адже вони сприяють ефективному конспектуванню лекцій, підготовці матеріалу з певної теми, допомагають розв'язувати творчы завдання, проводити тренынги, сприяють кращому запам' ятовуванню матеріалу. Технологію ментальних карт можуть використовувати як учні, так і викладачі. Наприклад, за допомогою ментальних карт можна розробити план заняття, план виступу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гао, В.
    Якість освіти як каталізатор ефективності інноваційного поступу суспільства [Текст] / В. Гао // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2020. - № 4 (22). - С. 54-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка освіти--Вища освіта
   Освіта--Інновації

   Вища освіта--Якість освіти

   Людський капітал--Якість освіти

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- людський капітал -- інновації -- економіка
Анотація: Про вплив якості освіти на якість людського капіталу, що зумовлює розвиток економіки та інновацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)