Китайгородская, Г. А. Инновации в образовании - дань моде или требование времени? [Текст] / Г. А. Китайгородская> // Иностранные языки в школе. - 2009. - № 2. - С. 2-7 Рубрики: Освіта--Інновації Кл.слова (ненормовані): вніб 6 Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Квасникова, Н. Стратегический анализ как основа управления инновационным процессом [Текст] / Н. Квасникова> // Народное образование. - 2009. - № 2. - С. 83-88 Рубрики: Освіта--Інновації Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Квіт, С. Інноваційність як норма освітніх реформ [Текст] / С. Квіт> // Дзеркало тижня. - 2009. - № 7. - С. 13 Рубрики: Освіта--Інновації Вища освіта--Реформування--Україна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 Г 83 Григорьев, С. И. Социальная эффективность организационных и педагогических инноваций в сфере образования России начала ХХ1 века [Текст] : философия и социология образования / С. И. Григорьев> // Вестник высшей школы). - 2010. - N 3. - С. 28-32. - Библиогр. в подстроч. примеч. . - ISSN 0321-0383 Рубрики: Освіта--Інновації Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коротков, Э. М. Инновационное образование для инновационной экономики [Текст] : образование: ракурсы и грани / Э. М. Коротков> // Вестник высшей школы). - 2010. - № 7. - С. 6-13 Рубрики: Освіта--Інновації Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гуменюк, В. Освіта для сталого розвитку [Текст] / В. Гуменюк> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 41 (листопад). - С. 3-4 Рубрики: Освіта--Інновації Кл.слова (ненормовані): дистанційна освіта -- перекваліфікація -- дошкільна освіта -- вища освіта Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Писаренко, Т. В. Інноваційний потенціал освіти України порівняно зі світовою практикою [Текст] / Т. В. Писаренко, Т. К. Куранда, Н. І. Вавіліна> // Науково-технічна інформація. - 2012. - № 1. - С. 9-16 : рис. - Бібліогр.: с. 16 Рубрики: Освіта--Інновації Кл.слова (ненормовані): інноваційна економіка -- вища освіта -- підготовка аспірантів Дод.точки доступу: Куранда, Т. К.; Вавіліна, Н. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Харчук, Л. Упровадження інноваційних технологій / Л. Харчук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 6. - С. 70-71 Рубрики: Освіта--Інновації Педтехнології Кл.слова (ненормовані): інновації в освіті -- психолого-педагогічна інновація -- соціально-економічна інновація -- науково-виробничі інновації -- педагогічні інноваційні технології Анотація: В статті розкрито особливості освітніх інновацій, наведено їх класифікацію, висвітлено переваги застосування ділової гри як активної форми навчання серед педагогічних інновацій. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Проботюк, О. Інноваційні процеси в сучасній системі освіти / О. Проботюк> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 7-8. - С. 5-7 Рубрики: Освіта--Інновації Педтехнології Кл.слова (ненормовані): інновація -- інноваційні прцеси -- педагогічний процес -- інновація в освіті -- інноваційні навчальні технології -- педагогічні технології Анотація: Охарактеризовано інноваційні процеси в сучасній освіті. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 Я 44 Як надати дітям SТЕМ-освіту [Текст] : 8 кроків до успішного майбутнього> // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 11. - С. 12-14 Рубрики: Освіта--Інновації Виховання молоді--Родинне виховання Анотація: SТЕМ-освіта - це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи або того й іншого, вимагає різних технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять. SТЕМ-освіта об'єднує шкільні й позашкільні можливості й форми навчання. Зараз, як ніколи, освіта має випереджати, передбачати напрями розвитку суспільства. Враховуючи неминучий попит на фахівців у галузі SТЕМ-освіти, батьки вже тепер можуть зробити справу, спонукаючи своїх дітей до її отримання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бех, І. Д. Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2016. - № 2. - С. 14-21. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Інновації Інновації--Освіта Анотація: Розкрито сутність виховної гуманістичної парадигми як учіння про вміння особистості "володарювати над собою". Це свідоме й вільне оволодіння підростаючою особистістю певною духовно-моральною цінністю. Наголошено на чинниках, які перешкоджають особистості досягти цієї мети. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шеремет, Тетяна. Акме-технології у вивченні природничих дисциплін [Текст] : єдність традицій та інновацій / Т. Шеремет> // Біологія (Шкільний світ). - 2016. - № 21. - С. 6-12. - Бібліогр.: с. 12 Рубрики: Освіта--Інновації Природничі науки--Методика викладання--Акмеологія Кл.слова (ненормовані): моделюючі технології -- акмеологічний підхід -- навчальний процес -- проектна технологія навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Мицька, Микола. Створення інноваційного середовища - шлях до нової української школи [Текст] / М. Мицька> // Директор школи (Шкільний світ). - 2017. - № 23/24. - С. 54-72. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Етапи впровадження нововведень у шкільну систему освіти ; Властивості освіти у поєднанні з методикою інноваційного менеджменту ; Етапи процесу підготовки педагогів до інноваційної діяльності Рубрики: Освіта--Інновації Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації Анотація: Входження України в інтеграційні світові процеси з їх динамічними змінами на всіх напрямах життєдіяльності людини поставили нові вимоги до формування конкурентоспроможної особистості, яка здатна до самоосвіти та постійного оновлення знань, володіє навичками програмування професійного та життєвого шляху. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Дронь, В. В. (викладач природничих наук, Прилуцький агротехнічний коледж, Чернігівська обл.). Технологія майндмеппінгу з додатком Goggle [Текст] : нові формати освіти / В. В. Дронь> // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 3. - С. 2-6 : рис. Рубрики: Освіта--Інтернет технології--Досвід роботи--Прилуки, місто, Чернігівська обл. Освіта--Інновації Анотація: Використання ментальних карт у навчальному процесі є досить результативним, адже вони сприяють ефективному конспектуванню лекцій, підготовці матеріалу з певної теми, допомагають розв'язувати творчы завдання, проводити тренынги, сприяють кращому запам' ятовуванню матеріалу. Технологію ментальних карт можуть використовувати як учні, так і викладачі. Наприклад, за допомогою ментальних карт можна розробити план заняття, план виступу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гао, В. Якість освіти як каталізатор ефективності інноваційного поступу суспільства [Текст] / В. Гао> // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2020. - № 4 (22). - С. 54-66. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка освіти--Вища освіта Освіта--Інновації Вища освіта--Якість освіти Людський капітал--Якість освіти Кл.слова (ненормовані): освіта -- людський капітал -- інновації -- економіка Анотація: Про вплив якості освіти на якість людського капіталу, що зумовлює розвиток економіки та інновацій. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |