88
М 11


    Мірошниченко, О. В.
    Кейс-метод як основа обучения и обновления образования [Текст] : до картотеки практичного психолога та соціального працівника / О. В. Мірошниченко // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - N 12. - С. 22-28. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88 + 74
Рубрики: Освіта--Навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)



74
Б 18


    Байбара, Т.
    Компетентнісний підхід в початковій ланці освіти : теоретичний аспект [Текст] / Т. Байбара // Початкова школа. - 2010. - N 8. - С. 46 - 50. . - ISSN 0131-5358
ББК 74
Рубрики: Освіта--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- навчання -- ВДСГН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)



74
О-92


    Охредько, О.
    Ігрові методи навчання [Текст] / О. Охредько // Директор школи (Шкільний світ). - 2010. - N 31. - С. 22 - 24.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- навчання -- ВДСГН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)



74
С 83


    Стратілат, І.
    Форми навчання вчителів [Текст] / І. Стратілат // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2010. - N 32. - С. 4 - 6.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- навчання -- ВДСГН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)



74
С 83


    Страгіна, І.
    Як навчити молодих школярів вчитися [Текст] / І. Страгіна // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2010. - N 38. - С. 5 - 7.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- школа -- ВДСГН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)



74
М 91


    Муранова, Н.
    Гарантом якості професійного навчання мають стати державні стандарти [Текст] / Н. Муранова // Рідна школа. - 2010. - N 11. - С. 41 - 44. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Освіта--Навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кучерова, Г.
    Шляхи організації НВП [Текст] / Галина Кучерова // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 29/30. - 1-3 (серпень)
Рубрики: Освіта--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітні технології -- наукова діяльність -- креативність

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Крижко, К.
    Відкрита освіта: від ідеї до практичної реалізації [Текст] / Катерина Крижко // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 26 (липень). - С. 3-5
Рубрики: Освіта--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітні технології -- конференція -- освітня діяльність

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Пучков, Н. П.
    Система "Бакалавриат - магистратура" в профессиональной инженерно-экологической подготовке [Текст] / Н. П. Пучков, Н. С. Попов, А. В. Козачек // Вестник высшей школы. - 1990. - № 10. - С. 37-44 . - ISSN 0321-0383
Рубрики: Освіта--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- бакалавристи -- магістратура -- вища освіта -- екологічна освіта


Дод.точки доступу:
Попов, Н. С.; Козачек, А. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Блинов, А. О.
    Ключевые компетенции - предмет обсуждения во всем мире [Текст] / А. О. Блинов // Alma mater. - 2012. - № 12. - С. 15-19
ББК 74.48
Рубрики: Освіта--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
компетенція -- ключеві компетенції -- суттєві принципи компетенції -- функції компетенцій в навчанні

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Барановська, Олена
    Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу [Текст] / Олена Барановська // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 51-54. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
фундаменталізація навчання -- гуманітаризація навчання -- гуманітарна освіта -- компетентнісний підхід -- компетентність
Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації й гуманітаризації навчання в профільній школі в умовах компетентнісного підходу, Аналізується проблема компетентнісно спрямованого навчання в сучасній загальноосвітній школі. Розглядаються загальні підходи до проблеми фундаменталізації змісту освіти в старшій школі. Аналізується поняття "фундаменталізація змісту гуманітарних предметів". У статті розглядається поняття "гуманітарна освіта" як пріорітетний розвиток загальнокультурних компонентів у змісті освіти, спрямованих на формування особистісної зрілості учнів. Доводиться необхідність трансформації змісту освіти в основній школі. Визначаються очікувані результати гуманітаної освіти: самовизначення в оточуючому світі; ціннісні орієнації; творче застосування сформованих компетентносей4 особистісні якості, позитивна життєва позиція.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)