88 М 11 Мірошниченко, О. В. Кейс-метод як основа обучения и обновления образования [Текст] : до картотеки практичного психолога та соціального працівника / О. В. Мірошниченко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - N 12. - С. 22-28. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Освіта--Навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 Б 18 Байбара, Т. Компетентнісний підхід в початковій ланці освіти : теоретичний аспект [Текст] / Т. Байбара> // Початкова школа. - 2010. - N 8. - С. 46 - 50. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Освіта--Навчання Кл.слова (ненормовані): освіта -- навчання -- ВДСГН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 О-92 Охредько, О. Ігрові методи навчання [Текст] / О. Охредько> // Директор школи (Шкільний світ). - 2010. - N 31. - С. 22 - 24. Рубрики: Освіта--Навчання Кл.слова (ненормовані): освіта -- навчання -- ВДСГН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 С 83 Стратілат, І. Форми навчання вчителів [Текст] / І. Стратілат> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2010. - N 32. - С. 4 - 6. Рубрики: Освіта--Навчання Кл.слова (ненормовані): освіта -- навчання -- ВДСГН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 С 83 Страгіна, І. Як навчити молодих школярів вчитися [Текст] / І. Страгіна> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2010. - N 38. - С. 5 - 7. Рубрики: Освіта--Навчання Кл.слова (ненормовані): освіта -- школа -- ВДСГН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 М 91 Муранова, Н. Гарантом якості професійного навчання мають стати державні стандарти [Текст] / Н. Муранова> // Рідна школа. - 2010. - N 11. - С. 41 - 44. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--Навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кучерова, Г. Шляхи організації НВП [Текст] / Галина Кучерова> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 29/30. - 1-3 (серпень) Рубрики: Освіта--Навчання Кл.слова (ненормовані): освітні технології -- наукова діяльність -- креативність Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Крижко, К. Відкрита освіта: від ідеї до практичної реалізації [Текст] / Катерина Крижко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 26 (липень). - С. 3-5 Рубрики: Освіта--Навчання Кл.слова (ненормовані): освітні технології -- конференція -- освітня діяльність Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пучков, Н. П. Система "Бакалавриат - магистратура" в профессиональной инженерно-экологической подготовке [Текст] / Н. П. Пучков, Н. С. Попов, А. В. Козачек> // Вестник высшей школы. - 1990. - № 10. - С. 37-44 . - ISSN 0321-0383 Рубрики: Освіта--Навчання Кл.слова (ненормовані): Болонський процес -- бакалавристи -- магістратура -- вища освіта -- екологічна освіта Дод.точки доступу: Попов, Н. С.; Козачек, А. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Блинов, А. О. Ключевые компетенции - предмет обсуждения во всем мире [Текст] / А. О. Блинов> // Alma mater. - 2012. - № 12. - С. 15-19 Рубрики: Освіта--Навчання Кл.слова (ненормовані): компетенція -- ключеві компетенції -- суттєві принципи компетенції -- функції компетенцій в навчанні Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Барановська, Олена Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу [Текст] / Олена Барановська> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 51-54. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Освіта--Навчання Кл.слова (ненормовані): фундаменталізація навчання -- гуманітаризація навчання -- гуманітарна освіта -- компетентнісний підхід -- компетентність Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації й гуманітаризації навчання в профільній школі в умовах компетентнісного підходу, Аналізується проблема компетентнісно спрямованого навчання в сучасній загальноосвітній школі. Розглядаються загальні підходи до проблеми фундаменталізації змісту освіти в старшій школі. Аналізується поняття "фундаменталізація змісту гуманітарних предметів". У статті розглядається поняття "гуманітарна освіта" як пріорітетний розвиток загальнокультурних компонентів у змісті освіти, спрямованих на формування особистісної зрілості учнів. Доводиться необхідність трансформації змісту освіти в основній школі. Визначаються очікувані результати гуманітаної освіти: самовизначення в оточуючому світі; ціннісні орієнації; творче застосування сформованих компетентносей4 особистісні якості, позитивна життєва позиція. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |