Мандриков, В. Б. Непрерывное образование в системе последипломного усовершенствования специалистов фармации [Текст] / В. Б. Мандриков, И. А. Каминская, И. Н. Тюренков> // Alma mater. - 2011. - N 1. - С. 49-53. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0321-0383 Рубрики: Освіта--Неперервна освіта Післядипломна освіта--Спеціалісти-фармацевти Дод.точки доступу: Каминская, И.А.; Тюренков, И.Н. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Лопушанська, Г. Неперервна освіта [Текст] / Г. Лопушанська> // Директор школи (Шкільний світ). - 2012. - № 1 (січень). - С. 4-8. - Бібліогр.: с. 8 Рубрики: Освіта--Неперервна освіта Кл.слова (ненормовані): неформальна -- формальна -- інформальна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Савош, Валентин. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти [Текст] / Валентин Савош> // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 45-47. Рубрики: Освіта--Неперервна освіта Кл.слова (ненормовані): неперервна освіта -- дитячо-юнацька освіта -- освіта дорослих -- професійне становлення -- освіта впродовж життя -- професійна діяльність -- самореалізація Анотація: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |