Мандриков, В. Б.
    Непрерывное образование в системе последипломного усовершенствования специалистов фармации [Текст] / В. Б. Мандриков, И. А. Каминская, И. Н. Тюренков // Alma mater. - 2011. - N 1. - С. 49-53. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0321-0383
ББК 74
Рубрики: Освіта--Неперервна освіта
   Післядипломна освіта--Спеціалісти-фармацевти



Дод.точки доступу:
Каминская, И.А.; Тюренков, И.Н.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Лопушанська, Г.
    Неперервна освіта [Текст] / Г. Лопушанська // Директор школи (Шкільний світ). - 2012. - № 1 (січень). - С. 4-8. - Бібліогр.: с. 8
ББК 74.202.5
Рубрики: Освіта--Неперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
неформальна -- формальна -- інформальна


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Савош, Валентин.
    Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти [Текст] / Валентин Савош // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 45-47.
Рубрики: Освіта--Неперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- дитячо-юнацька освіта -- освіта дорослих -- професійне становлення -- освіта впродовж життя -- професійна діяльність -- самореалізація
Анотація: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)