74 Ш 49 Шеремет, Тетяна. Єдність традиційних та акмеологічних технологій у ліцейній освіті. Природничі дисципліни [Текст] / Т. Шеремет> // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 11. - С. 21-26. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освітні технології--інновації Кл.слова (ненормовані): акметехнології -- кооперована технологія навчання -- монопредметні проекти -- модульна технологія навчання -- проектна технологія -- проблемне моделювання -- мозковий штурм -- анкетування Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Панченко, Світлана (директор Браницької ЗОШ І-ІІІ ступеня Бобровицького району Чернігівської області). Сучасні педагогічні технології [Текст] / С. Панченко> // Українське слово і сучасність. - 2017. - № 1. - С. 7-19 : рис. - Бібліогр.: с. 19. - Зміст: Типологія освітніх технологій ; Прогресивні педагогічні технології та інші освітні моделі ; Практичні аспекти конкретних інноваційних педагогічних технологій Рубрики: Освітні технології--інновації Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Куркуріна, Людмила. Створення інноваційного осівтнього середовища в умовах НУШ через упровадження проєктних технологій [Текст] / Людмила Куркуріна, Альона Сергієнко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2019. - листоп. (№ 11). - С. 77-85 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації--Проекти Освітні технології--Інновації Кл.слова (ненормовані): метод проєктів -- освітнє середовище -- нова українська школа Дод.точки доступу: Сергієнко, Альона Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Масютіна, Марина. Інноваційна технологія у системі методичної роботи [Текст] : методичний вебквест / Марина Масютіна, Ніна Демченко, Альона Дяденчук> // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 11/12 (листоп.-груд.). - С. 36-59. - Бібліогр.: с. 45. Рубрики: Освітні технології--Інновації Кл.слова (ненормовані): інформаційні технології -- інтернет-технології -- освітні квести Анотація: Квест (у перекладі з англійської - пошук, гра-загадка) - це різні види online i offline ігор, які розгортаються у віртуальному або реальному просторі. Це специфічна форма цілеспрямованої ігрової діяльності, яка вимагає від учасників пошуку вирішення поставлених завдань. Квест визначається як інтелектуальний вид гри. Дод.точки доступу: Демченко, Ніна; Дяденчук, Альона |