Русалкіна, Л. Засоби риторики як основа особистісного зростання учнів [Текст] / Л. Русалкіна, С. Косянчук> // Українська мова і література в школі. - 2009. - N 8. - С. 28-31 Рубрики: Особистість--Формування Кл.слова (ненормовані): ВДСГН -- ораторське мистецтво -- навчання Дод.точки доступу: Косянчук, С. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Кіндрат, Інна. Формуємо базові якості особистості дитини [Текст] / І. Кіндрат> // Методична скарбничка вихователя. - 2015. - № 6. - С. 37-42 : табл. - Зміст: Виховний потенціал теми ; Змістовані напрями опрацювання теми "Моє-твоє-наше" у контексті базових якостей дитини ; План-схема змістового наповнення інтегрованого заняття "Троє поросят: моє-твоє, окремо та разом" ; Змістовне наповнення інтегрованого заняття "Троє поросят: моє-твоє, окремо та разом" Рубрики: Дошкільна педагогіка--Казки--Формування початкових уявлень про світ Особистість--Формування Кл.слова (ненормовані): відповідальність -- розсудливість -- самостійність Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мартинюк, Уляна. Формування креативної особистості [Текст] / Уляна Мартинюк> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 7-8. - С. 60-67 Рубрики: Особистість--Формування Здібності креативні Уроки світової літератури--Креативне мислення Анотація: Подається досвід формування особистості методами креативного навчання на уроках зарубіжної літератури. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |