Кучков, І.
    Урок ритміки у 3 класі школи інтенсивної педагогічної корекції (для учнів із затримкою психічного розвитку) [Текст] / Іван Кучков // Початкова школа. - 2011. - № 10. - С. 34-36
ББК 74.268.53 + 74.3
Рубрики: Мистецтво--Музика--Урок--Методика викладання
   Педагогіка--Дефектологія

Кл.слова (ненормовані):
урок ритміки -- учні із затримкою психічного розвитку -- ритмічні вправи -- танцювальні рухи
Анотація: Запропоновано урок ритміки у 3 класі за темою "Ритмічні вправи для рук з оплесками. Основні рухи під музику на 2/4. Виконання різних ритмів на музичних інструментах у повільному і швидкому темпах. Удосконалення танцювальних рухів, опрацьованих на попередніх уроках".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Скрипник, Т.
    Підтримати, допомогти, спрямувати : корекційно-розвивальна робота з аутичними дітьми [Текст] / Тетяна Скрипник // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 12-15
УДК
Рубрики: Педагогіка--Дефектологія
   Педагогіка--Спеціальна освіта

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- корекційно-розвивальна робота -- аутизм -- Педагогіка. Педагогічні науки
Анотація: Стаття присвячена особливостям корекційно-розвивальної роботи з аутичними дітьми, яка має ґрунтуватися на системному підході, що передбачає спланований психолого-педагогічний вплив на дитину, її родину та зовнішнє середовище.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Скрипник, Т.
    Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі [Текст] / Тетяна Скрипник // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 35-37. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.5
Рубрики: Педагогіка--Дефектологія
   Корекційна педагогіка

   Аутизм

Кл.слова (ненормовані):
аутизм -- молодші школярі -- сенсорна інтеграція -- тонічна регуляція -- супровід
Анотація: У статті висвітлено зміст корекційно-розвивальної роботи для дітей з аутизмом та її роль у контексті цілісного процесу їхнього психолого-педагогічного супроводу в закладі освіти. Підкреслено важливість підвищення адаптивних можливостей дітей з аутизмом, що конкретизується в заняттях з психомоторного, соціального, комунікативно-мовленнєвого розвитку та сенсорної інтеграції. Подано завдання кожного з напрямів корекційно-розвивальних занять, їх головні орієнтири та поради щодо втілення в межах освітнього простору.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Баранов, Є. В.
    Рухливі ігри учнів молодших класів із порушеннями інтелекту [Текст] / Є. В. Баранов // Фізичне виховання в школах України. - 2018. - № 7. - С. 25-38.
Рубрики: Педагогіка--Дефектологія
Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- класифікація рухливих ігор -- діти з інтелектуальними вадами -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто особливості рухливих ігор для дітей з порушенням інтелекту та запропоновано класифікацію рухливих ігор в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)