Кучков, І. Урок ритміки у 3 класі школи інтенсивної педагогічної корекції (для учнів із затримкою психічного розвитку) [Текст] / Іван Кучков> // Початкова школа. - 2011. - № 10. - С. 34-36 Рубрики: Мистецтво--Музика--Урок--Методика викладання Педагогіка--Дефектологія Кл.слова (ненормовані): урок ритміки -- учні із затримкою психічного розвитку -- ритмічні вправи -- танцювальні рухи Анотація: Запропоновано урок ритміки у 3 класі за темою "Ритмічні вправи для рук з оплесками. Основні рухи під музику на 2/4. Виконання різних ритмів на музичних інструментах у повільному і швидкому темпах. Удосконалення танцювальних рухів, опрацьованих на попередніх уроках". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Скрипник, Т. Підтримати, допомогти, спрямувати : корекційно-розвивальна робота з аутичними дітьми [Текст] / Тетяна Скрипник> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 12-15
Педагогіка--Спеціальна освіта Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- корекційно-розвивальна робота -- аутизм -- Педагогіка. Педагогічні науки Анотація: Стаття присвячена особливостям корекційно-розвивальної роботи з аутичними дітьми, яка має ґрунтуватися на системному підході, що передбачає спланований психолого-педагогічний вплив на дитину, її родину та зовнішнє середовище. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Скрипник, Т. Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі [Текст] / Тетяна Скрипник> // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 35-37. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Педагогіка--Дефектологія Корекційна педагогіка Аутизм Кл.слова (ненормовані): аутизм -- молодші школярі -- сенсорна інтеграція -- тонічна регуляція -- супровід Анотація: У статті висвітлено зміст корекційно-розвивальної роботи для дітей з аутизмом та її роль у контексті цілісного процесу їхнього психолого-педагогічного супроводу в закладі освіти. Підкреслено важливість підвищення адаптивних можливостей дітей з аутизмом, що конкретизується в заняттях з психомоторного, соціального, комунікативно-мовленнєвого розвитку та сенсорної інтеграції. Подано завдання кожного з напрямів корекційно-розвивальних занять, їх головні орієнтири та поради щодо втілення в межах освітнього простору. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Баранов, Є. В. Рухливі ігри учнів молодших класів із порушеннями інтелекту [Текст] / Є. В. Баранов> // Фізичне виховання в школах України. - 2018. - № 7. - С. 25-38. Рубрики: Педагогіка--Дефектологія Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- класифікація рухливих ігор -- діти з інтелектуальними вадами -- молодші школярі Анотація: У статті розглянуто особливості рухливих ігор для дітей з порушенням інтелекту та запропоновано класифікацію рухливих ігор в початковій школі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |