Товкач, Ірина Любов до книги плекаємо змалку [Текст] / Ірина Товкач> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 11. - С. 12-14 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): культура читання -- посібник-книжка -- пізнавальний інтерес -- любов до книги Анотація: В статті йдеться про те, як сформувати у дититни інтерес до читання, любов до книги, виховати літературний смак. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гавриш, Наталя Книга - незамінний засіб духовно-морального виховання [Текст] / Наталя Гавриш> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 9. - С. 9-12 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Моральне виховання Педагогіка--Дошкільна--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): робота з текстом -- навчання читання -- духовний розвиток Анотація: В статті йдеться про те, яким має бути процес наближення дитини до книжки та книжки до дитини, які твори слід добирати для дитячого читання, як транслювати дітям книжкову та життєву мудрість. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ткачук, Галина Як діток з книжкою подружити [Текст] / Галина Ткачук, Наталія Тарасюк> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 17-19 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): розвивальне середовище в дитсадку -- навчання читання Анотація: В статті подаються поради педагогам щодо того, як зацікавати малюків традиційнною паперовою книжкою, як створити розвивальне читацьке середовище в дитсадку. Пропонується розробка підгрупового заняття для дітей молодшої групи, мета якого - ознайомлювати дітей з книжкою, її складовими (обкладинка, назва, сторінки, текст, малюнки); вчити розглядати ілюстрації, відповідати на запитання за їхнім змістом; розвивати мовлення, увагу; спонукати до інсценізації фрагментів казки; виховувати любов до книжки. Дод.точки доступу: Тарасюк, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Прозорова, Людмила Казка розуму навчає і від бід застерігає [Текст] / Людмила Прозорова> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 20-23 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Безпека життєдіяльності Педагогіка--Дошкільна--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): казка -- виховання засобами літертаури Анотація: Подано тексти казок, які допоможуть доступно й цікаво ознайомити дітей з правилами безпечного перебування вдома, на вулиці, ігровому і фізкультурному майданчиках. Казки можуть бути використані і на заняттях (як елемент інтегрованого заняття або як повноцінне тематичне заняття), і поза ними. На їх основі можна проводити ігри-інсценізації, ігри-драматизації. Батьки можуть використовувати ці казки для сімейних читань. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Єрмішкіна, Тетяна Читати - це модно! : з досвіду популяризації книжки в дитсадку [Текст] / Тетяна Єрмішкіна, Маргарита Тутова> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 27-30 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): співпраця з батьками -- розвиток мовлення -- бібліогфреш -- бенефіс книжки -- книжковий дрес-код -- караван історій -- літературний слем -- буккросинг -- літературний пінг-понг -- книжковий подіум -- поетичний нон-стоп -- книжкові піжмурки -- лепбук -- бібліотерапія Анотація: Представлено досвід запровадження інноваційних форм для популяризації книги і читання в дитсадку. Дод.точки доступу: Тутова, Маргарита Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Бєлєнька, Ганна Сучасна дитина у світі казки, або Невже покоління Z не читатиме? [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): кліпове мислення -- розумове виховання -- слухання аудіокниг -- розвиток мовлення -- особистість дитини Анотація: В статті розглядаються актуальні проблемні питання щодо того, як зацікавити дітей друкованою книгою, казкою. Представлено рекомендований прелік казок для різних вікових груп. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |