Бєлєнька, Ганна Осінні радощі та турботи біля квітника [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 8. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Трудове виховання Педагогіка--Дошкільна--Ознайомлення з навколишнім життям Кл.слова (ненормовані): збір насіння квітів -- природозавча бесіда -- робота на квітнику Анотація: Подано методичні рекомендації щодо виховання у малят потреби в трудовій діяльності, бажання бути корисним, піклуватися про себе, інших, природу, примножувати її красу. Показано, як традиційну працю дітей у природі можна збагатити спостереженнями, слуханнями оповідок, казок, віршів, природознавчими бесідами, творчими імпровізаціями, іграми тощо. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Чічігіна, Олена Відкриваємо світ професій [Текст] / Олена Чічігіна> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 11. - С. 23-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Трудове виховання Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): професія - пілот -- професія - артист цирку Анотація: Подано розробки зянять для старших дошкільнят, мета яких закріплювати знання дітей про професії людей, що працюють у цирку та ознайомлювати дітей з професіями працівників повітряного транспорту; формувати особисту мотивацію щодо вибору професії; виховувати інтерес до світу професій, повагу до людей різних професій та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74.100.52 Г 92 Грядовкіна, Жанна Життєва практика для малюка [Текст] / Жанна Грядовкіна> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 8. - С. 26-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Трудове виховання Кл.слова (ненормовані): Монтессорі-педагогіка -- життєві навички дитини Анотація: В статті йдеться про методи, прийоми та засоби, які використовуються в процесі трудового виховання дітей раннього віку у Монтессорі-садках. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гавриліна, Людмила У кого руки золоті? : інтегроване заняття для старших дошкільнят [Текст] / Людмила Гавриліна> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 9. - С. 25-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Трудове виховання Педагогіка--Дошкільна--Образотворче виховання Педагогіка--Дошкільна--Організація занять Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття, мета якого - продовжувати ознайомлювати малят з народними ремеслами, зокрема з гончарством; удосконалювати навички роботи з глиною; ознайомлювати з народними забавлянками, потішками, прислів'ями; удосконалювати монологічне та пояснювальне мовлення дітей; розвивати пам'ять, мислення, дрібні м'язи рук; виховувати інтерес до світу професій і повагу до людей праці, бажання працювати, охайність, естетичний смак, інтерес до народних традицій. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ковальчук, Любов Фестиваль професій : інтегроване заняття для старших дошкільнят [Текст] / Любов Ковальчук, Олена Тизиш> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 4. - С. 26-27 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Трудове виховання Кл.слова (ненормовані): пальчикова гімнастика -- прислів'я про працю -- дітям про професії Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для старших дошкільнят, мета якого - розвивати логічне мислення, уяву, зв'язне мовлення, дрібну моторику, ігрові дії; формувати соціально-комунікативну компетентність ; виховувати повагу до праці людей різних професій;продовжувати ознайомлення дітей із суспільним та соціальним довкіллям; збагачувати уявлення про професійну діяльність людей; прищеплювати навички культури поведінки, доброзичливість та ін. Дод.точки доступу: Тізиш, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Яценко, Світлана Маленькі кулінари в дитсадку і вдома [Текст] / Світлана Яценко, Алла Якубович, Олена Потапова> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 6. - С. 18-21 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Трудове виховання Кл.слова (ненормовані): заняття з кулінарії в дитсадку Анотація: Представлено досвід київських педагогів, які за допомогою занять з кулінарії заохочують малят до здорового харчування. Подано розробку заняття, мета якого - розвивати творчість, художній смак, комунікативні здібності; виховувати культуру діяльності, охайність, бережливість; ознайомлювати дітей з особливостями різних трудових дій під час приготування їжі; поглиблювати знання про кулінарні професії; формувати навички приготування їжі, сервірування столу, дотримання правил безпеки під час діяльності. Дод.точки доступу: Якубович, Алла; Потапова, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |