Гузиніна, В. Гори, свічко! : комбіноване заняття з основ безпеки життєдіяльності та образотворчості для старших дошкільнят [Текст] / Вікторія Гузиніна> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 1. - С. 16-17. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Педагогіка--Дошкільне виховання--Безпека життєдіяльності Педагогіка--Дошкільне виховання--Образотворче Кл.слова (ненормовані): Правила пожежної безпеки -- Свічка -- Пожежна служба -- Ілюстрація свічки Анотація: Розробка заняття, мета якого - ознайомити дітей з використанням свічок під час свят та правилами користування ними; формувати у дошкільнят розуміння необхідності дотримуватися правил безпеки та дій під час пожежі; закріплювати вміння висловлювати свої міркування на основі спостереження, аналізувати свої та чужі образотворчі роботи; розвивати уяву, з'язне мовлення; виховувати відповідальність за власні дії та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Аліфіренко, Н. Зимівля звірів : заняття за мотивами казки для старших дошкільнят [Текст] / Наталя Аліфіренко> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 2. - С. 35-36. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): інтегроване заняття -- театр -- тетралізована казка -- Мельпомена -- персонаж -- міміка Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - продовжувати ознайомлювати дітей з театральними символами (подвійною маскою, музою театру Мельпоменою) та термінами (фойє, режисер); спонукати до творчої роботи за змістом казки; розвивати виразність мовлення; виховувати взаємоповагу, ввічливість та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коровіна, Л. Зимовий пейзаж : заняття для старших дошкільнят з використанням нетрадиційних технік образотворчості [Текст] / Людмила Коровіна> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 2. - С. 19-21. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне--Образотворче Кл.слова (ненормовані): малювання сіллю -- пальчикова вправа -- малювання аквареллю Анотація: Розробка заняття, мета якого - розвивати творчу активність, художньо-креативні здібності, чуття кольору, форми, композиції, дрібну моторику рук; формувати вміння бачити характерні ознаки навколишніх об'єктів; ознайомлювати дітей з нетрадиційною технікою образотворчості - малюванням сіллю. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Васильченко, О. Зимі з весною помиритись, і вам ніколи не сваритись : інтегроване заняття для дітей 5-го року життя за мотивами Стрітення [Текст] / Олена Васильченко> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 2. - С. 31-32. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): інтегровані заняття -- Стрітення -- мирилки -- заняття-розвага -- ліплення з солоного тіста Анотація: Розробка заняття-розваги, мета якого - продовжувати ознайомлювати дітей з традиціями українського народу (зі святом Стрітення); закріплювати уявлення про дружбу, доброзичливість, миролюбність; стимулювати бажання вивчати мирилки; закріплювати навички ліплення під час роботи з тістом. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Осипова, О. Зимова мандрівка з чарівною паличкою : для дітей середньої групи [Текст] / Олена Осипова, Наталя Бондар, Світлана Жмурченко> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 2. - С. 33-35. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): зима -- дидактична гра -- фізкультхвилинка -- геометричні фігури -- уявна подорож -- малювання -- аплікації Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - удосконалювати рухові вміння дітей; виховувати інтерес до виконання завдань, культуру прояву почуттів; закріплювати знання назв диких тварин, вміння співвідносити зимову пору року з природними явищами; продовжувати вчити вживати у реченнях прийменники: в, у, на, під; розвивати уяву, фантазію, інтерес до малювання та ін. Дод.точки доступу: Бондар, Н.; Жмурченко, С. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коваленко, А. У Країні хлопчиків і дівчаток : заняття для молодшої групи [Текст] / Алла Коваленко> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 3. - С. 20-22. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Статеве Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): хлопчики -- дівчатка -- розвивальні ігри -- пальчикова гімнастика Анотація: Розробка заняття, мета якого - збагачувати уявлення дошкільнят про те, що люди бувають різної статі: чоловічої та жіночої; закріплювати статеве самоусвідомлення за певними ознаками:одяг, зачіска, ім'я; розвивати вміння виразно проявляти своє позитивне ставлення до людей протилежної статі; виховувати повагу одне до одного та ін. Дод.точки доступу: Загранична , С. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Загранична, С. Я - хлопчик, я - дівчинка : заняття для середньої групи [Текст] / Світлана Загранична> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 3. - С. 22-23. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Статеве Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): хлопчики -- дівчатка -- сміливий -- витривалий -- ніжна -- лагідна -- дидактична гра Анотація: Розробка заняття, мета якого - допомогти дітям усвідоми, що люди бувають різної статі: чоловічої та жіночої; розвивати вміння орієнтуватись у стереотипах жіночої і чоловічої поведінки та у виборі статевих ролей; виховувати повагу до протилежної статі та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кравчук, О. Маленькі видавці : інтегроване заняття з використання прийомів ТРВЗ для старших дошкільнят [Текст] / Олександра Кравчук> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 32-33. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): інтегровані заняття -- ознайомлення з навколишнім -- дидактична гра -- видавничі професії -- інтерв'ю -- птахи Анотація: Розробка інтегрованого заняття, яке сприяє креативному, мовленнєвому, логіко-математичному та художньо-естетичному розвитку малят, а також в ігровій формі ознайомлює дітей з різними видавничими професіями та допомагає закріплювати уявлення про весняні явища природи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Півень, О. Як діти комашок врятували : заняття для старших дошкільнят з пріоритетом логіко-математичного розвитку [Текст] / Оксана Півень> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 30-31. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): інтегровані заняття -- колір -- картки-друдли Анотація: Розробка заняття, яке проводиться в ігровій формі з використанням прийомів ейдетики. Мета заняття - створювати умови для логіко-математичного розвитку дітей; розвивати уяву, сенсорні здібності, мислення; закріплювати знання цифр у межах 10; вправляти в розрізненні і впорядкуванні предметів за величиною; закріплювати уявлення дітей про комахи; розвивати мовлення; виховувати допитливість та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Алексєєнко, Г. Таємниці водного світу : інтегроване заняття з використанням технології сендплей для старших дошкільнят [Текст] / Г. Алексєєнко> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 5. - С. 34-35. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): пейзаж -- річка -- орігамі Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - ознайомлювати дітей з природним, предметним та соціальним довкіллям; стимулювати мовленнєву творчість дошкільнят, спонукаючи до самостійного вибору та планування своєї практичної діяльності; формувати вміння погоджувати свої наміри з планами та можливостями однолітків; розвивати пізнавальну активність, дрібну моторику рук, увагу, увагу, пам'ять; закріплювати вміння орієнтуватись у просторі та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Космодем'янська, О. Веселкові настрої : інтегроване заняття для старшої групи [Текст] / Олена Космодем'янська> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 5. - С. 23-25. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): інтегровані заняття -- райдуга -- негода -- грім -- блискавка -- явища природи -- розвиток мовлення -- валеологічне виховання -- безпечна поведінка Анотація: Подано розробку заняття природничо-валеологічного змісту з акцентом на розвиток мовлення, мета якого - розширювати та систематизувати уявлення про явища природи, правила безпечної поведінки під час грози, закріплювати знання про веселку, назви і властивості кольорів; учити розпізнавати радісний настрій за мімікою та рухами людей, розвивати фонематичний слух, зв'язне мовлення дітей, зорову пам'ять; удосконалювати навички ходьби та бігу по колу; виховувати доброзичливість та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Музиченко, Н. Як добре, що я є єдиний в цілім світі : заняття для старших дошкільнят [Текст] / Ніна Музиченко> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 6. - С. 17-19. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): інтегровані заняття -- казка Анотація: Інтегроване заняття, програмований зміст якого - заохочувати дітей до спостережень за собою, пробуджувати інтерес до свого "Я"; розрізняти емоційні стани персонажів казки, сприймати і поділяти почуття інших; зміцнювати довіру та взаєморозуміння між дітьми; спонукати давати словесну оцінку вчинків персонажів казки; сприяти розвитку творчості, мислення, пізнання та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Єніна, Л. Літня подорож : сюжетне інтегроване заняття з пріоритетом розвитку логічного мислення для старших дошкільнят [Текст] / Людмила Єніна> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 7. - С. 21-23 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): дидактична гра -- інтегроване заняття Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - систематизувати уявлення дітей про літні явища в природі; закріплювати знання з безпеки життєдіяльності під час перебування в природі; активізувати та збагачувати словниковий запас дітей; удосконалювати вміння виконувати звуковий аналіз слів, читати, визначати загальні ключові слова в реченні; закріплювати знання про геометричні фігури, лічбу; вдосконалювати навички володіння різними техніками малювання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ліждвой, Л. З моделями пряцюємо системно [Текст] / Людмила Ліждвой> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 7. - С. 26-30 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): моделювання освітньої роботи -- інтегровані заняття -- люди -- дидактична гра -- природа Анотація: В статті подано детальну розробку заняття для старших дошкільнят зі сфер "Люди" і "Природа" з використанням моделей. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Паливода, Г. Фланелеграф у розвитку наймолодших [Текст] / Ганна Паливода> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 7. - С. 31-33 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання--Підручники і посібники Кл.слова (ненормовані): дидактичні ігри -- дидактичний посібник -- наочність Анотація: Подано добірку дидактичних ігор-вправ для першої молодшої групи з застосуванням фланелеграфа. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коваленко, А. Україна - спортивна країна : інтегроване заняття для старших дошкільнят [Текст] / Алла Коваленко> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 8. - С. 30-31 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Фізичне Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): інтегровані заняття -- екскурсія -- фізкультхвилинка -- види спорту Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - розширювати та систематизувати уявлення дітей про рідну країну, українську природу, розвиток культури та спорту у нашій державі; розширювати уявлення про різні види спорту; закріплювати розуміння важливості здорового способу ждиття займатися спортом та брати участь у змаганнях; розвивати увагу, уяву, спостережливість, пам'ять; сприяти становленню дружніх взаємин у команді та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Дзівалтовська, В. Околицями рідного міста : інтегроване заняття з екологічного туризму для старших дошкільнят [Текст] / Валентина Дзівалтовська> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 8. - С. 23-25 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Екологічне Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): рухливі ігри -- туристичний похід -- рюкзак Анотація: Розробка інтегрованого заняття з екологічного туризму для старших длшкільнят, мета якого - розширювати знання про природу рідного краю; формувати вміння користуватися туристичним спорядженням, долати природні перешкоди; виховувати любов до рідного краю, усвідомлення важливості природоохоронної діяльності та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гузиніна, В. Джмелик-українець на гостині у дітей : інтегроване заняття для старших дошкільнят [Текст] / Вікторія Гузиніна, Вікторія Царенко> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 8. - С. 20-22 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): творче мислення -- джміль -- бджола -- образотворчість -- бісерографія -- символи України Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - розширювати уявлення дітей про Батьківщину, символи України; закріплювати та збагачувати уявлення про шанованих у народі бджолу і джмеля, вміння порівнювати комах; засобами художнього слова формувати уявення про красу природи рідного краю; закріплювати вміння працювати в техніці образотворчості - бісерографії; розвивати спостережливість, логічне, творче, неординарне мислення, зв'язне мовлення, увагу, уяву та ін. Дод.точки доступу: Царенко, В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коваленко, А. Подорож до країни "Я" : інтегроване заняття для дітей середньої групи [Текст] / Алла Коваленко, Тетяна Пілявська> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 11. - С. 26-27 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): лялька -- фізкультхвилинка -- добро Анотація: Розробка інтегрованого заняття для дітей середньої групи, мета якого - формувати, розширювати, систематизувати уявлення дітей про власне "Я"; вдосконалювати вміння використовувати набуті уявлення для подальшого розширення особистого досвіду; сприяти усвідомленню факту існування внутрішнього світу людини; виховувати позитивне ставлення дитини до інших і самої себе; розвивати розсудливість, самоповагу, креативність. Дод.точки доступу: Пілявська, Т. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гаркавенко, Л. Свято ремесел : робота з сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль" в системі міні-занять для старших дошкільнят [Текст] / Лілія Гаркавенко> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 11. - С. 24-25 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): інтегровані заняття -- мовленнєвий розвиток -- логіко-математичний розвиток -- моральний розвиток -- естетичний розвиток -- ярмарок -- картина -- народні традиції -- декоративно-вжиткове мистецтво Анотація: В статті подано цикл міні-занять для старших дошкільнят, які проводяться впродовж дня у рамках загальної тижневої теми "Ремесла мого народу" тематичного блоку "Я і моя Україна", описусано роботу з сюжетною картиною, що на обкладинці журналу "Джміль", 2010, № 3. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |