Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти: від теорії до практики (у запитаннях та відповідях) [Текст] / І. С. Маркова, В. І. Садкіна // Фізичне виховання в школах України. - 2016. - № 9. - С. 6-9.
Рубрики: Педагогіка--Законодавчі матеріали
Кл.слова (ненормовані):
Державний стандарт -- компетентність -- компетенція -- мотивація навчання
Анотація: Пропонується читачам згадати про компетенції, компетентність, та як ці поняття пов'язані з чинним Державним стандартом, тому що саме вони будуть головними діючими особами довгоочікуваних трансформацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Луценко, І.
    Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні [Текст] / Інна Луценко // Початкова школа. - 2017. - № 3. - С. 53-56. - Бібліогр.: 9 назв.
УДК
Рубрики: Педагогіка--Законодавчі матеріали
   Педагогіка--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічний супровід -- асистент учителя -- індивідуальна програма розвитку
Анотація: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)