Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти: від теорії до практики (у запитаннях та відповідях) [Текст] / І. С. Маркова, В. І. Садкіна> // Фізичне виховання в школах України. - 2016. - № 9. - С. 6-9. Рубрики: Педагогіка--Законодавчі матеріали Кл.слова (ненормовані): Державний стандарт -- компетентність -- компетенція -- мотивація навчання Анотація: Пропонується читачам згадати про компетенції, компетентність, та як ці поняття пов'язані з чинним Державним стандартом, тому що саме вони будуть головними діючими особами довгоочікуваних трансформацій. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Луценко, І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні [Текст] / Інна Луценко> // Початкова школа. - 2017. - № 3. - С. 53-56. - Бібліогр.: 9 назв.
Педагогіка--Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічний супровід -- асистент учителя -- індивідуальна програма розвитку Анотація: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |