Богосвятська, А. -М. Проектно-діяльнісна технологія навчання [Текст] / А.-М. Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 20-27. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Педагогіка--Методологія Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): історія виникнення методу проектів -- вибір теми -- типологія освітніх проектів -- етапи роботи -- результати діяльності -- захист проекту -- критерії оцінювання -- пам'ятки для учнів Анотація: Метою цієї публікації є характеристика методу проектів, заснованого на проектності як універсальної здатності людського мислення. Надано розгорнутий аналіз технології, від вибору теми до оцінювання захисту проекту, запропоновано відповідні пам'ятки для учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Богосвятська , А. -М. Акмеологія: вищий ступінь індивідуального розвитку [Текст] / А.-М. Богосвятська > // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 14-19. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Педагогіка--Методологія Педагогіка--Вчитель Кл.слова (ненормовані): феномен "акме" -- акмеїчна особистість -- педагогічна акмеологія -- педагогічне спілкування -- професійне "акме" -- акмеограма педагога -- аксіологічні аспекти професіоналізму педагога Анотація: У статті розкрито сутність та основні аспекти нового напряму у сучасній науці про людину - акмеології. Надано тлумачення основних термінів, зокрема зосереджено увагу на педагогічній акмеології - новому науковому напряму, предметом якого є професійне становлення педагога, досягнення ним вершин майстерності, шляхи й способи удосконалення як професіонала. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кравець, Л. Комунікативний кодекс освітянина [Текст] / Лариса Кравець> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Педагогіка--Методологія Мовознавство--Спілкування і мова Освіта--Історія--Україна Кл.слова (ненормовані): комунікативний кодекс -- правила спілкування -- мовленнєва взаємодія -- мовленнєва поведінка -- мовленнєві дії -- освітні заклади -- учитель -- учні Анотація: У статті охарактеризовано поняття "комунікативний кодекс", "принципи спілкування", "конвенції спілкування", "правила спілкування". Простежено еволюцію спілкування в освітній сфері, розкрито залежність типу спілкування від суспільно-історичних, економічних та культурних чинників. Обгрунтовано необхідність утвердження сучасного комунікативного кодексу в освітній сфері. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |