Шуляр, В. І. Методика організації рефлексії на уроці літератури / В. І. Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 16-20 : іл. Рубрики: Уроки--Українська література--Валеологічні стратегії Педагогічні концепції--Валеологічна компетентність Анотація: Нещодавно вийшов у світ науково-методичний посібник В. І. Шуляра "Валеологічні стратегії сучасного уроку літератури в умовах природовідповідної (ноосферної) освіти". Валеологічний компонент уроку як невід'ємна частина сучасних методик і технологій має закладати основи здоров'язбереження, демонструвати в діях і реальних ситуаціях, як це треба робити, щоб бути просто здоровою людиною: морально, психологічно, психічно, духовно, фізично тощо. Озброїти школярів такими навичками — завдання сучасних навчальних закладів. Метою даного видання є:виявити валеологічні стратегії сучасного уроку взагалі та літератури зокрема, щоб виховати здорову дитину. Пропонуємо увазі читачів один із розділів науково-методичного посібника Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Логвіненко, Н. М. Рецензія на науково-методичний посібник "Валеологічні стратегії сучасного уроку літератури в умовах природовідповідної (ноосферної) освіти" / Н. М. Логвіненко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 20-21 Рец. на кн. : Шуляр, Василь Іванович. Валеологічні стратегії сучасного уроку літератури в умовах природовідповідної (ноосферної) освіти : науково-методичний посібник / В. І. Шуляр Рубрики: Педагогічні концепції--Валеологічна компетентність Уроки--Українська література--Валеологічні стратегії Анотація: Поява рецензованої роботи визначена важливими для суспільства проблемами радикальних змін у стратегії збереження людини, її здоров’я, інтелектуального й духовного потенціалу. Найскладнішим у цьому процесі автор вважає виховання в молодого покоління потреби «зберігати своє здоров’я упродовж усього життя та сформувати валеологічну компетентність, потребу цінувати те, що дала природа і батьки». Важлива роль у розв’язанні складних завдань сучасності належить, безумовно, навчальним закладам. Дод.точки доступу: Шуляр, Василь Іванович (канд. пед. наук, доц. кафедри теорії літератури і методики викладання Миколаїв. держ. ун-ту) \про твір\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |