Марущенко, О. Політичний імідж-1 [Текст] : все про піар / О. Марущенко> // Народний депутат. - 2009. - № 3. - С. 88-89 Рубрики: Політичний імідж Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
66 Х 79 Хорішко, Л. Регіональний аспект формування іміджу політичних партій [Текст] / Л. Хорішко> // Політичний менеджмент. - 2009. - N 6. - С. 85-93. Рубрики: Політологія Політичний імідж Політичні партії Кл.слова (ненормовані): ІБВ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Горбанюк, О. Імідж України на тлі інших держав у світілі концепції "особливості країни" [Текст] / О. Горбанюк, В. Размус, М. Богуш> // Соціальна психологія. - 2010. - № 3. - С. 75-90 Рубрики: Політична психологія Імідж Політичний імідж Дод.точки доступу: Размус, В.; Богуш, М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Акайомова, Анжеліка. Комунікативні властивості іміджу та його класифікація [Текст] / Анжеліка Акайомова> // Віче. - 2011. - № 22. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Імідж людини--ПолІтичний лідер Політичний імідж Анотація: Розкривається поняття іміджу взагалі та політичного іміджу зокрема, його побудова та формування. Подано класифікацію іміджу за видими, механізмом формування та поширення. Наведено основні типи іміджу, принципи його формування при моделюванні позитивного іміджу. Визначено і проаналізовано основні функції іміджу та його значення. |
Мильченко, Лариса. Експорт книжкової продукції, міжнародні книжкові ярмарки, популяризація мови та літератури - складники іміджу Франції [Текст] / Лариса Мильченко> // Вісник Книжкової палати. - 2024. - № 1. - С. 8-18
Видавнича справа--Зарубіжний досвід--Соціальні комунікації Політичний імідж Франція Кл.слова (ненормовані): імідж держави -- міжнародний імідж Франції -- культура французька -- інтерес до читання -- книгознавство -- книжкова індустрія Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1) |