Щербій, Г. П. Розвиток критичного мислення у школярів початкових класів. Ключові характеристики та вправи для його розвитку [Текст] / Г. П. Щербій, Р. Л. Данилова> // Нива знань. - 2017. - № 2. - С. 19-21 Рубрики: Початкова школа--Методи навчання--Розвиток мислення Кл.слова (ненормовані): дивергентне мислення -- прийоми роботи з текстом -- цілісний сюжет -- нестандартне мислення -- сенкан Дод.точки доступу: Данилова, Р.Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Лавріненко, Лідія. Сучасний здоров'язбережувальний урок у початковій школі: проблеми, пошуки, знахідки [Текст] / Л. Лавріненко> // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 155-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Початкова школа--Методи навчання--Розвиток мислення Молодший шкільний вік--Здоров'збережувальні технології Учні--Учителі--Педагогічний процес Кл.слова (ненормовані): здоров'я -- молодші школярі -- навчально-виховний процес Анотація: Стаття присвячена проблемі впровадження вчителями початкових класів здоров'язбережувальних технологій у навчально-виховному процесі з акцентом використання їх на уроці. Виокремлено процес складових здоров'я: фізичній, соціальній, психічній та духовній. Дод.точки доступу: Блохин, Дарина \ред.\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1) |
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Долгорук, О. П. Використання асоціативного методу на уроках у початковій школі [Текст] / О. П. Долгорук, Н. В. Білоусова> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 83-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): асоціативний метод -- прийом довільних асоціацій -- прийом "асоціативний кущ" -- прийом "біг асоціацій" -- асоціативний ряд подібностей -- мислення дітей -- розвиток уваги та уяви -- інтерес до предмету -- асоціативні малюнки -- асоціативні ланцюжки -- асоціативні диктанти -- асоціативні схеми -- асоціативні проекти -- асоціативні ігри Анотація: У статті розглядається інноваційний метод навчання - асоціативний метод. Автори пропонують використовувати асоціативний метод на уроках у початковій школі для розвитку мислення учнів, виникнення інтересу до предмета, кращого процесу запам'ятовуванню нового матеріалу, розвитку уваги, уяви. Наведено приклади використання асоціативного методу на уроках у початковій школі. Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Білоусова, Н.В.; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |