Панченко, Т.
    Формування психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної навчальної діяльності / Т. Панченко // Психологія і суспільство. - 2011. - № 1. - С. 145-150
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність -- самостійна навчальна діяльність -- студенти з обмеженими фізичними можливостями
Анотація: У статті подані результати формувального експерименту із розвитку психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної навчальної діяльності. здійснено порівняльний аналіз показників прояву компонентів зазначеної готовності у студентів експериментальної групи "до" і "після" реалізації програми її формування.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1




    Фурман, А.
    Ціннісно-орієнтаційний портрет фахівця-психолога: від моделі до індивідуальних інваріантів / А. Фурман // Психологія і суспільство. - 2012. - № 1. - С. 118-126. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 88.4
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
фахівець-психолог -- особистість -- професійна спрямованість -- професіогенез -- аксіосфера особистості -- модель ефективного психолога -- ціннісно-орієнтаційний портрет
Анотація: У статті висвітлено основні стратегічні шляхи розуміння сутності і специфіки аксіогенезу, інтеріоризації ціннісних орієнтацій та їх впливу на фахове становлення особистості професійного психолога, подана сукупність узагальнених показників, що відображена у вигляді його ціннісно-орієнтаційного портрета як ефективного спеціаліста.





    Іванова, Наталія.
    Психологічне супроводження навчально-виховного процесу в Національній академії СБ України [Текст] / Н. Іванова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 9. - С. 118-127 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48 + 88
Рубрики: Вища освіта--Юридична
   Психологія вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
психологічне супроводження -- індивідуальна професійна концепція -- психологічна готовність -- індивідуальний стиль діяльності
Анотація: У статті розглядаються мета, завдання, стуктура та система психолого-педагогічних заходів психологічного супроводження навчально-виховного процесу в Національній академії Служби безпеки України. Описуються результати їх впливу на професійне становлення курсантів, слухачів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Галиця, Олександр.
    Психологічні аспекти навчального процесу у вищих навчальних закладах [Текст] / О. Галиця // Вища школа. - 2013. - № 1. - С. 48-56. - Бібліогр.: с. 51, 52
ББК 74.48 + 88
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
   Психологія--Педагогічна

   Психологія вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
психологічні аспекти -- навчальний процес -- якість викладання
Анотація: Розглядаються психологічні аспекти навчального процесу, їх вплив на якість викладання у вищих навчальних закладах, процес формування особистості майбутнього фахівця.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Завалевський, Юрій.
    Підготовка педагогів до впровадження сучасних технологій навчання та виховання [Текст] / Ю. Завалевський // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 2. - С. 7-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74+88
Рубрики: Психологія вищої школи
   Психологія--Педагогічна

   Вища освіта--Методи і засоби навчання

   Педтехнології

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні педагогічні технології -- технологічний підхід -- засоби педагогічного впливу -- інтерактивні методи навчання -- інтерактивне спілкування -- соціально-психологічна підготовка вчителя -- особистісно орієнтований підхід -- культура педагогічного впливу -- методи кооперативного навчання -- моделювання виховних ситуацій -- особистісно орієнтоване виховання
Анотація: Аналізується поняття "технології навчання та виховання", описується методика психолого-педагогічної підготовки вчителів до впровадження інноваційних технологій, які сприяють подоланню недоліків традиційного навчання та виховання і розвитку творчого потенціалу як тих, хто навчається, так і тих, хто навчає.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Фурман, Анатолій.
    Психологічна служба університету: від моделі до технології / А. Фурман, Т. Надвинична // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 2. - С. 80 . - ISSN 1810-2131
ББК 74+88
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
ВНЗ -- психологічна служба університету -- професійна діяльність -- інноваційна модель діяльності -- психологічне практикування -- психологізація педагогічної свідомості -- інноваційно-психологічний клімат
Анотація: Дослідження презентує теоретичні та емпіричні напрацювання авторів в осмисленні і повсякденному пошуковому зреалізуванні мети, завдань, функцій, напрямів, узмістовлення, форм, способів, прийомів і засобів діяльності психологічної служби як важливого підрозділу сучасного університету.


Дод.точки доступу:
Надвинична, Тетяна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Заїка, Євген.
    Особливості інтелектуального та особистісного розвитку студентів, які практикують трансцендентальну медитацію / Є. Заїка, С. Готвянський // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 2. - С. 137-143 . - ISSN 1810-2131
ББК 74.48+88
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
студенти -- вік -- інтелект -- особистість -- трансцендентальна медитація -- позитивний вплив
Анотація: Подані оглядта аналіз опублікованих зарубіжних досліджень впливу трансцендентальної медитації (ТМ) на студентів, котрі її регулярно практикують. Розглянута загальна структура проведених досліджень, наведені дані, що підтверджують позитивний вплив ТМ на різні сторони інтелекту і на особистісні особливості та риси студентів.


Дод.точки доступу:
Готвянський, Сергій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ігумнова, Ольга.
    Генеза негативних психічних станів студентів / О. Ігумнова // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 3. - С. 110-116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
ББК 88
Рубрики: Психологія--Вікова--Юнацький вік
   Психологія вищої школи

   Психічні стани та явища

Кл.слова (ненормовані):
суб’єкт життєдіяльності -- студентський вік -- негативні психічні стани -- генеза -- тривожність -- фрустрація -- агресія -- ригідність -- комплексоутворювальні психічні стани -- комплекс -- типи негативних психічних станів
Анотація: У роботі запропонована модель онтогенетичних особливостей перебігу негативних психічних станів студентів ВНЗ, що побудована з позицій системного підходу та за результатами проведених емпіричних досліджень, які враховують взаємозв’язки цих станів у формі комплексів із їх структурно-функціональною організованістю, що уможливлює їх вивчення як складного інтегративного, холістичного явища повсякденного психічного життя юні.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Москаль, Юрій.
    Економіко-психологічні аспекти формування позитивного іміджу економічного університету в регіоні / Ю. Москаль // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 3. - С. 116-126 . - ISSN 1810-2131
ББК 88
Рубрики: Психологія--Соціальна
   Психологія вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
імідж -- піар -- бренд -- репутація -- корпоративна культура -- регіональний ВНЗ -- освітні послуги -- кон’юнктура ринку
Анотація: У статті всебічно досліджується роль іміджу економічного ВНЗ, як специфічної форми організації в структурі економіки українських регіонів та його вплив на ринкову конкурентоспроможність закладу на ринку освітніх послуг нашої держави. Дано ряд пропозицій та рекомендацій першочергових заходів щодо покращення зовнішнього іміджу регіонального університету економічного профілю.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шаюк, Ольга.
    Особливості формування емоційно-вольового компонента толерантності у майбутніх економістів / О. Шаюк // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 3. - С. 126-131 . - ISSN 1810-2131
ББК 88
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- толерантність -- інтолерантність -- емоційна стійкість -- урівноваженість -- психологічна спрямованість -- емпатійність -- витримка -- самовладання -- самоконтроль -- емоційно-вольовий компонент
Анотація: У статті відстежена розвиткова ефективність формувального впливу експериментальних умов на покомпонентне становлення професійної толерантності як інтегральної особистісної риси майбутніх економістів. а також підтверджена результативність останньої під час практичного зреалізування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шмерко, Олена.
    Сутнісне емпіричне вивчення професійної компетентності студентів коледжу / О. Шмерко // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 3. - С. 131-135. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
ББК 74.48+88
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
студентський вік -- професійне самовизначення -- психологічна особливість -- психологічна структура особистості -- тренінг
Анотація: У статті розкрито наступність процедур експериментального дослідження професійної компетентності студентів коледжів торгово-економічного профілю. Дані, що отримані під час дослідницької роботи, дають підстави висновувати про ефективність розроблених психолого-педагогічних засобів і врахованих психологічних особливостей формування професійної компетентності особистості юнаків і дівчат 15-17 років.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Панок, Віталій.
    Професійне становлення практичних психологів: досвід і перспективи / В. Панок // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 3. - С. 135-141. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
ББК 74.48+88
Рубрики: Психологія вищої школи
Анотація: У статті на основі узагальнення науково-методичних матеріалів та досвіду організації психологічної служби в Україні, запропоновано основні напрями професійного становлення практичних психологів. Окреслені аспекти змісту професійної підготовки і діяльності практичних психологів на засадах цілеспрямованого функціонування особистості практичного психолога не тільки з погляду формування його знань, умінь і навичок, норм і цінностей, а першочергово його професійної позиції та соціальної компетентності як інтегрального особистісного утворення, яке підтверджує компетентнісну зрілість майбутнього фахівця.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шаюк, Ольга.
    Особливості формування поведінкового компонента толерантності у майбутніх економістів / О. Шаюк // Психологія і суспільство. - 2013. - № 4. - С. 143-147
ББК 88.3 + 74.48
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
толернтність -- інтолерантність -- особистість -- студентський вік -- поведінка -- взаємодія -- психологічний експеримент -- мотиви -- цілі
Анотація: В статье отслежена эффективность психоформирующего влияния экспериментальных условий на покомпонентное становление профессиональной толерантности как интегральной черты будущих экономистов, а также подтверждена результативность последней во время практической реализации эмпирической части исследования.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Пилипенко, Наталія.
    Психологічні чинники адаптації викладача вищої школи до впровадження європейських стандартів освіти в Україні [Текст] / Н. Пилипенко // Психологія і суспільство. - 2014. - № 3. - С. 102-108. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
професійно-психологіяна адаптація -- професійна компетентність -- якість освіти -- професійно-значущі особистісті характеристики -- психологічна готовність до інновацій
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження психологічної готовності студентів і викладачів до впровадження європейських стандартів освіти в Україні; розглянуто чинники та засоби поліпшення професійно-психологічної адаптації викладача вищої школи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Фурман, Анатолій.
    Діагностичний напрям узмістовлення діяльності психологічної служби університету [Текст] / А. Фурман, Т. Надвинична // Психологія і суспільство. - 2014. - № 3. - С. 69-101. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 88 + 74
Рубрики: Психологія--Соціальна
   Психологія вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
психологічна служба університету -- психодіагностична технологія -- соціометрія -- модель ефективного студента -- соціально-психологічний портрет групи
Анотація: У статті різнобічно розглянуто один із першочергових напрямів діяльності служби - психдіагностичний. Упродовж 2013/2014 навчального року зреалізована програма широкомасштабного психодіагностичного обстеження (2000 студентів), що дало змогу з’ясувати рівні та особливості перебігу особистісної адаптованості студентів, визначити ступінь згуртованості академічних осередків і створити загальну картину внутрішньогрупових стосунків у кожному студентському колективі та чітко окреслити місце в ньому конкретної особи. Водночас запропонована структурно-функціональна схема психосоціального портрета студентської групи.


Дод.точки доступу:
Надвинична, Тетяна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)