Швидка, Інна.
    Погляд у майбутнє [Текст] : тренінгове заняття для учнів 10-го класу / І. Швидка // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 7/8. - С. 44-47. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Основні прийоми відповідальної поведінки ; Минуле, сьогодення й майбутнє
УДК
Рубрики: Психологія юнацтва--Прикладна психологія
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3 -- відповідальна поведінка
Анотація: Дане заняття допоможе психологові розкрити суть відповідальної поведінки; навчити учасників тренінгового заняття її основних прийомів; розвивати здібності до самостійного визначення власних життєвих цілей і здатність самокорекції; визначати якості та вміння, потрібні для втілення мрії, самопізнання; розвивати здібності до самоаналізу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Корець, Тетяна.
    Ротація за станціями. Застосування змішаної форми навчання в роботі психолога з підлітками [Текст] / Тетяна Корець // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 15/16. - С. 28-46 : іл. - Бібліогр.: с. 32. - Зміст: Моделі організації змішаного навчання ; Близький друг короля ; Тест самооцінювання стресостійкості особистості ; Медитація "Подорож"
УДК
Рубрики: Психологія юнацтва--Прикладна психологія
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3 -- змішане навчання
Анотація: Найбільш обговорюваним освітнім трендом є змішане навчання ("blended learning"). Ця технологія дає змогу створити активне й комфортне середовище для розвитку дитини з використанням класичної форми навчально-виховного процесу в поєднанні із сучасними технологіями та ігровою формою на уроці.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Вовнянко, Тетяна.
    Життя - неоціненний дар [Текст] : практичне заняття для підлітків / Т. Вовнянко // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 23/24. - С. 68-85 : іл. - Бібліогр.: с. 71. - Зміст: Притча про людину
УДК
Рубрики: Психологія юнацтва--Прикладна психологія
Кл.слова (ненормовані):
тести -- загадки -- притчі -- вніб 3
Анотація: Як часто ми говоримо з дітьми про цінність та розуміння власного життя? Про проблеми, які можуть виникати, а особливо про тих, хто жити не хоче і чому. Важливо дітям не просто розповідати про це, а й допомагати усвідомлювати під час практичних занять. Адже розуміння приходить через власний досвід.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)