Крик, Л.
    Емоції дитячого світу / Л. Крик // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 6. - С. 82-83. - немає в фонді ОУНБ
Рубрики: Психологія--Вікова--Молодший шкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
емоції -- емоційний розлад
Анотація: В статті висвітлено найпоширеніші випадки, коли на емоції школяра необхідно реагувати, а також проаналіовано, як краще зробити вчителю в тій чи іншій ситуації.





    Васняцкая, Е. А.
    Специфика коммуникативного поведения детей младшего школьного возраста [Текст] / Е. А. Васняцкая // Личность. Культура. Общество. - 2011. - № 4. - С. 304-308. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.8
Рубрики: Психологія--Вікова--Молодший шкільний вік

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Брижата, О.
    Домінуючий право- чи лівопівкульний інтелект / О. Брижата // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 32-33
ББК 88
Рубрики: Психологія--Вікова--Молодший шкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
лівопівкульний інтелект -- правопівкульний інтелект -- психофізіологічні особливості учнів
Анотація: В статті висвітлено особливості навчання учнів з лівопівкульним та правопівкульним інтелектом. Урахування функціональної асиметрії мозку - один з важливих факторів в організації індивідуального навчання школярів початкових класів, ігнорування якого може стати причиною невстигання школярів.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1




    Белік, Л.
    Адаптація першокласників до школи : корейційна програма роботи з дітьми / Л. Белік // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 6. - С. 36-39
ББК 74 + 88
Рубрики: Початкова освіта--Шестилітки
   Психологія--Вікова--Молодший шкільний вік

Кл.слова (ненормовані):
першокласник -- адаптація -- пізнавальна діяльність
Анотація: Корекційна програма розрахована на роботу із групою дітей, які мають труднощі у школі. Вона спрямована на розвиток і вдосконалення емоційно-вольової сфери, комунікативних навичок, уважності, просторових уявлень, формування розумового плану дій і мовленнєвих функцій, продуктивності психічної діяльності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Гурская, С.
    Готовность ребенка к школе / С. Гурская // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 9. - С. 84-86
ББК 74.1
Рубрики: Початкова освіта--Шестилітки
   Психологія--Вікова--Молодший шкільний вік

Кл.слова (ненормовані):
социальная готовность -- физическая готовность -- уверенность -- мотивация
Анотація: В статье раскрыты особенности анализа готовности ребенка к обучению.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Врадій, Т.
    Образне мислення школяра / Т. Врадій // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 10. - С. 30-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74+88
Рубрики: Педагогіка--Спадщина Сухомлинського
   Психологія--Вікова--Молодший шкільний вік

Кл.слова (ненормовані):
образне мислення -- інтелектуальні уміння
Анотація: В. Сухомлинський про формування образного мислення як один з аспектів розвитку творчої особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Мельникова, О.
    Пізнавальна активність учнів початкової школи / О. Мельникова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 11. - С. 34-37
ББК 88
Рубрики: Психологія--Вікова--Молодший шкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна активність молодшого школяра -- пізнавальний інтерес
Анотація: В статті представлено методи діагностики пізнавальної активності молодшого школяра, запропоновано поради батькам з розвитку пізнавальної активності дитини та рекомендації педагогам про роботу з дітьми, які мають різні рівні розвитку пізнавальної активності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Вайпан, О.
    Розвиток емоційного інтелекту учнів / О. Вайпан // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 5. - С. 23-25
ББК 88.8
Рубрики: Виховання--Розвиток особистості учня
   Психологія--Вікова--Молодший шкільний вік

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- психічний розвиток людини -- інтелект -- емоції -- воля -- психогімнастика -- казкотерапія
Анотація: Досліджуються закономірності та особливості розвитку емоційного інтелекту молодшого школяра.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)