Крик, Л. Емоції дитячого світу / Л. Крик> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 6. - С. 82-83. - немає в фонді ОУНБ Рубрики: Психологія--Вікова--Молодший шкільний вік Кл.слова (ненормовані): емоції -- емоційний розлад Анотація: В статті висвітлено найпоширеніші випадки, коли на емоції школяра необхідно реагувати, а також проаналіовано, як краще зробити вчителю в тій чи іншій ситуації. |
Васняцкая, Е. А. Специфика коммуникативного поведения детей младшего школьного возраста [Текст] / Е. А. Васняцкая> // Личность. Культура. Общество. - 2011. - № 4. - С. 304-308. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Психологія--Вікова--Молодший шкільний вік Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Брижата, О. Домінуючий право- чи лівопівкульний інтелект / О. Брижата> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 32-33 Рубрики: Психологія--Вікова--Молодший шкільний вік Кл.слова (ненормовані): лівопівкульний інтелект -- правопівкульний інтелект -- психофізіологічні особливості учнів Анотація: В статті висвітлено особливості навчання учнів з лівопівкульним та правопівкульним інтелектом. Урахування функціональної асиметрії мозку - один з важливих факторів в організації індивідуального навчання школярів початкових класів, ігнорування якого може стати причиною невстигання школярів. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Белік, Л. Адаптація першокласників до школи : корейційна програма роботи з дітьми / Л. Белік> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 6. - С. 36-39 Рубрики: Початкова освіта--Шестилітки Психологія--Вікова--Молодший шкільний вік Кл.слова (ненормовані): першокласник -- адаптація -- пізнавальна діяльність Анотація: Корекційна програма розрахована на роботу із групою дітей, які мають труднощі у школі. Вона спрямована на розвиток і вдосконалення емоційно-вольової сфери, комунікативних навичок, уважності, просторових уявлень, формування розумового плану дій і мовленнєвих функцій, продуктивності психічної діяльності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гурская, С. Готовность ребенка к школе / С. Гурская> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 9. - С. 84-86 Рубрики: Початкова освіта--Шестилітки Психологія--Вікова--Молодший шкільний вік Кл.слова (ненормовані): социальная готовность -- физическая готовность -- уверенность -- мотивация Анотація: В статье раскрыты особенности анализа готовности ребенка к обучению. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Врадій, Т. Образне мислення школяра / Т. Врадій> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 10. - С. 30-31. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогіка--Спадщина Сухомлинського Психологія--Вікова--Молодший шкільний вік Кл.слова (ненормовані): образне мислення -- інтелектуальні уміння Анотація: В. Сухомлинський про формування образного мислення як один з аспектів розвитку творчої особистості. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мельникова, О. Пізнавальна активність учнів початкової школи / О. Мельникова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 11. - С. 34-37 Рубрики: Психологія--Вікова--Молодший шкільний вік Кл.слова (ненормовані): пізнавальна активність молодшого школяра -- пізнавальний інтерес Анотація: В статті представлено методи діагностики пізнавальної активності молодшого школяра, запропоновано поради батькам з розвитку пізнавальної активності дитини та рекомендації педагогам про роботу з дітьми, які мають різні рівні розвитку пізнавальної активності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вайпан, О. Розвиток емоційного інтелекту учнів / О. Вайпан> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 5. - С. 23-25 Рубрики: Виховання--Розвиток особистості учня Психологія--Вікова--Молодший шкільний вік Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- психічний розвиток людини -- інтелект -- емоції -- воля -- психогімнастика -- казкотерапія Анотація: Досліджуються закономірності та особливості розвитку емоційного інтелекту молодшого школяра. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |