Ладивір, С. Чого воліє дитяча природа? : головний пріоритет - саморозвиток дитини [Текст] / Світлана Ладивір> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 6-9. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Психологія--Дитяча--Саморозвиток Педагогіка--Дошкільне виховання--Саморозвиток Кл.слова (ненормовані): саморозвиток -- допитливість -- індивідуалізація освітнього процесу Анотація: Як навчити дитину бачити велетенський світ в єдності та взаємозв'язку? Як допомогти їй пізнати цей світ на власному досвіді? Гуманно-особистісна педагогіка передбачає проектування формату суб'єкт-суб'єктних взаємин, в яких дитина має повне право на свободу прояву власного "Я". Тож дуже важливо, щоб дорослі розуміли, якою має бути педагогічна модель взаємин з малюком, щоб забезпечити повноцінну реалізацію його "Я" та розвиток здібностей. Про це йдеться в статті. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |