Гресь, А. Учитель і колеги [Текст] / А. Гресь> // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 5. - С. 29-30. Рубрики: Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): жертва мобінгу Анотація: У статті подані поради психолога щодо жертв мобінгу у педагогічній сфері. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гресь, А. Учитель і керівництво [Текст] / Анна Гресь> // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 6. - С. 38-39. Рубрики: Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): авторитарний керівник -- харизматичний керівник -- "Сірий кардинал" -- великий керівник -- демократичний керівник -- байдужий керівник Анотація: У статті подані поради психолога щодо класифікації шкільних керівників. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Психолого-дидактичні тенденції загального і мовленнєвого розвитку школярів у науці і практиці середньої школи XX століття : з наукового доробку Л. В. Скуратівського [Текст]> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 3-8. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Психологія--Педагогічна Мовознавство--Соціолінгвістика Мовознавство--Мова і мовлення Кл.слова (ненормовані): мовлення -- буття -- соціальний та індивідуальний характер людини Анотація: Проведено аналіз психолого-дидактичних тенденцій загального і мовленнєвого розвитку учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Дод.точки доступу: Маслоу, А.; Фромм, Е. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кириленко, А. І. Конфлікти між учителями й учнями та способи їх розв'язання [Текст] / А. І. Кириленко> // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 9. - С. 36-39. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Психологія--Конфлікти Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): конфлікт -- темперамент -- конфліктні ситуації -- тест -- реакції Анотація: Стаття про конфліктні ситуації між учителями та учнями та способи їх розв'язання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гірняк, Г. Обгрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексу / Г. Гірняк> // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 171-186. - Бібліогр.: 68 назв. Рубрики: Психологія--Соціальна Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): навчально-книжковий комплекс -- соціалізація -- текст -- знак -- символ -- змістовий модуль -- парадигма освіти -- модульно-розвивальний підручник -- читацька діяльність -- психокультурний розвиток Анотація: У статті на теретико-методологічному рівні спихологічного пізнання окреслено термінологічне поле зазначеної проблематики, здійснено порівняльний аналіз парадигмального підгрунтя різних типів навчально-книжкових комплексів, з’ясовано основні групи функціональних ознак сучасних навчальних книжок, а також критеріально виокремлено та обгрунтовано з позицій сучасної педагогічної і вікової психології структурні компоненти цього складного психодидактичного інтрументу. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Бугерко, Я. Рефлексивна сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту з модульно-розвивального навчання / Я. Бугерко> // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 137-153. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): освітня діяльність -- рефлексивність -- модульно-розвивальна система навчання А. В. Фурмана -- рефлексивне освітнє довкілля-середовище -- лонгітюдний інноваційно-психологічний експеримент -- рефлексивно-співтворча взаємодія -- розвиток рефлексивності Анотація: У статті розглядаються особливості рефлексивного довкілля-середовища як такої організованості освітнього процесу, яка дозволяє максимально повно реалізувати позитивний потенціал вчителя і учня в розумовому, соціальному, екзистенційному і духовному розвитку, внутрішньо мотивуючи їхню сумісну розвивальну взаємодію. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Тулупова, Т. В. Навчання та виховання успіхом [Текст] / Т. В. Тулупова> // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 12. - С. 27-33. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: Психологія--Галузева--Спорту Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): ситуація успіху -- самодіагностика Анотація: У статті представлено принцип навчання й виховання успіхом ,що є одним із факторів розвитку особистості школяра. Цей принцип сприяє формуванню позитивного ставлення до навчання, школи праці, тобто сприяє ефективності навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Захарчук, Н. А. Робота з інформацією [Текст] / Н. А. Захарчук> // Фізичне виховання в школах України. - 2012. - № 3. - С. 12-13 (дод). Рубрики: Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): інформація Анотація: Пропонується кілька прийомів за допомогою яких можна краще запам'ятовувати навчальний матеріал. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Калошин, В. Ф. Як створювати ситуацію успіху в навчанні? / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк> // Виховна робота в школі. - 2012. - № 3. - С. 2-8. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Психологія--Педагогічна Виховання--Сімейне виховання Педагогіка--Розвиток і формування особистості Педагогіка--Родинна Кл.слова (ненормовані): успіх -- соціальний оптимізм -- ситуація успіху -- типи ситуацій успіху -- несподівана радість Анотація: В статті підкреслено важливість досягнення успіху в навчально-виховному процесі, висвітлено особливості впровадження ситуації успіху в навчанні учнів. Дод.точки доступу: Гоменюк, Д. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гуменюк, О. Методологія пізнання освітнього вчинку в контексті інноваційно-психологічного клімату / О. Гуменюк> // Психологія і суспільство. - 2012. - № 1. - С. 47-81. - Бібліогр.: 83 назв. Рубрики: Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): інноваційно-психологічний клімат -- модульно-розвивальна система -- освітній вчинок -- соціально-психологічний вплив -- освітнє спілкування -- полімотивація -- Я-концепція -- учасники інноваційного навчання Анотація: У статті обгрунтовується інноваційно-психологічний клімат у сукупності своїх інтегральних параметрів (вплив, полімотивація, спілкування, Я-концепція), який функціонує у системі модульно-розвивального навчання як реальне явище сучасної освіти, висвітлюється процес розгортання освітнього вчинку як "клітинки" цього клімату, котрий виникає й розвитково уможливлюється в останньому завдяки дії соціально-психологічного впливу, сфер умов полімотивації освітнього спілкування та позитивно-гармонійної Я-концепції. |
74.200 П 12 Павлюк, І. Моральна педагогіка та психологія [Текст] / І. Павлюк> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 7/8. - С. 35-37 Рубрики: Виховання--Моральне Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): Моральна педагогіка -- Моральна спихологія Анотація: Спілкування мас являє собою "конфліктну культуру" з відвертою грубістю, постійною готовнюстю до сварки, негативним установкам на людину. Отже автор акцентує увагу виховання на формуванні в молодого покоління моральних рис, які б забезпечували мирне, безконфліктне співіснування. Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Левчук, М. Іншомовний простір навчального закладу [Текст] / М. Левчук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 7/8. - С. 46-47 Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): соціальна активність -- мовна компетентність Анотація: Стаття про створення іншомовного простору навчального закладу, при якому необхідно врахувати принципи організації навчально-виховного процесу при вивченні іноземної мови. Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Уткіна, Л. Ейдетика на уроках української літератури [Текст] / Л. Уткіна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 7/8. - С. 54-55 Рубрики: Психологія--Загальна--Пам'ять Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): гіпербола -- анафора -- літота -- епіфора -- дактиль Анотація: Автор пропонує увазі метод (запам'ятовування окремих термінів і понять на пальцях), який використовує на своїх уроках. Це полегшує засвоєння, а в подальшому й відтворення знань з теорії літератури. Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Богосвятська, А. -М. Біоадекватна (ноосферна) практика літературної освіти [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 22-25. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Зарубіжна література--Зміст освіти--Методика Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): типи мислення -- цілісне мислення -- двопівкульний тип мислення -- голограма -- мислеобраз -- біоадекватна технологія (БАТ) -- образон -- приклади навчальних образонів -- принципи ноосферної освіти Анотація: У статті розкрито сутність біоадекватного методу викладання як ідеї і як засобу, призначеного для вчителя, що не терпить одноманітності, прагне розкрити у собі та дітях внутрішній потенціал, створити на уроках атмосферу радості та задоволення. Обгрунтовано необхідність психологічного підгрунтя біоадекватної практики, у т. ч. ознайомлено з типами мислення, поняттям ноосфери, біоритмами людини. Охарактеризовано етапи релаксації, природного сприйняття інформації, мету та результати застосування біоадекватної технології (БАТ). Визначено також основні принципи ноосферної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Калошин, В. Ф. Рекомендації щодо самооцінки та саморозвитку вчителя [Текст] / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк> // Фізичне виховання в школах України. - 2013. - № 1. - С. 30-37 Рубрики: Психологія--Педагогічна Педагогіка--Вчитель Кл.слова (ненормовані): самооцінка вчителя -- саморозвиток вчителя Анотація: Стаття присвячена порадам та рекомедаціям психолога, щодо самооцінки та саморозвитку вчителя. Дод.точки доступу: Гоменюк, Д. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гончарик, Н. П'ять мов любові до учнів / Н. Гончарик> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 12. - С. 84-86 Рубрики: Психологія--Педагогічна Педагогіка--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): емоційні потреби -- утвердження -- фізичне доторкання -- змістовне спілкування -- служіння -- подарунки Анотація: В статті висвітлено особливості п'яти емоційних мов любові, - способів, якими люди висловлюють і з допомогою яких розуміють емоційну любов. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Галиця, Олександр. Психологічні аспекти навчального процесу у вищих навчальних закладах [Текст] / О. Галиця> // Вища школа. - 2013. - № 1. - С. 48-56. - Бібліогр.: с. 51, 52 Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Психологія--Педагогічна Психологія вищої школи Кл.слова (ненормовані): психологічні аспекти -- навчальний процес -- якість викладання Анотація: Розглядаються психологічні аспекти навчального процесу, їх вплив на якість викладання у вищих навчальних закладах, процес формування особистості майбутнього фахівця. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Туріщева, Л. В. Розв'язуємо педагогічні ситуації [Текст] / Л. В. Туріщева> // Фізичне виховання в школах України. - 2013. - № 5. - С. 36-38 Рубрики: Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): педагогічні ситуації -- діти -- батьки Анотація: У рубриці "Поради психолога" подані педагогічні ситуації для розв'язання в педагогічній практиці. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Завалевський, Юрій. Підготовка педагогів до впровадження сучасних технологій навчання та виховання [Текст] / Ю. Завалевський> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 2. - С. 7-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Психологія вищої школи Психологія--Педагогічна Вища освіта--Методи і засоби навчання Педтехнології Кл.слова (ненормовані): інноваційні педагогічні технології -- технологічний підхід -- засоби педагогічного впливу -- інтерактивні методи навчання -- інтерактивне спілкування -- соціально-психологічна підготовка вчителя -- особистісно орієнтований підхід -- культура педагогічного впливу -- методи кооперативного навчання -- моделювання виховних ситуацій -- особистісно орієнтоване виховання Анотація: Аналізується поняття "технології навчання та виховання", описується методика психолого-педагогічної підготовки вчителів до впровадження інноваційних технологій, які сприяють подоланню недоліків традиційного навчання та виховання і розвитку творчого потенціалу як тих, хто навчається, так і тих, хто навчає. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Підласий, І. П. Правильно формуємо знання : [поради психолога] [Текст] / І. П. Підласий> // Фізичне виховання в школах України. - 2013. - № 4. - С. 27-35. Рубрики: Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): інтелект -- мозок -- стилі навчання учня -- здібності Анотація: Подані психологічні поради для учнів та тести і вправи по првильному формуванню знання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |