Гресь, А.
    Учитель і колеги [Текст] / А. Гресь // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 5. - С. 29-30.
Рубрики: Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
жертва мобінгу
Анотація: У статті подані поради психолога щодо жертв мобінгу у педагогічній сфері.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гресь, А.
    Учитель і керівництво [Текст] / Анна Гресь // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 6. - С. 38-39.
Рубрики: Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
авторитарний керівник -- харизматичний керівник -- "Сірий кардинал" -- великий керівник -- демократичний керівник -- байдужий керівник
Анотація: У статті подані поради психолога щодо класифікації шкільних керівників.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Психолого-дидактичні тенденції загального і мовленнєвого розвитку школярів у науці і практиці середньої школи XX століття : з наукового доробку Л. В. Скуратівського [Текст] // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 3-8. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Психологія--Педагогічна
   Мовознавство--Соціолінгвістика

   Мовознавство--Мова і мовлення

Кл.слова (ненормовані):
мовлення -- буття -- соціальний та індивідуальний характер людини
Анотація: Проведено аналіз психолого-дидактичних тенденцій загального і мовленнєвого розвитку учнів загальноосвітніх навчальних закладів.


Дод.точки доступу:
Маслоу, А.; Фромм, Е.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кириленко, А. І.
    Конфлікти між учителями й учнями та способи їх розв'язання [Текст] / А. І. Кириленко // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 9. - С. 36-39. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 88.8 + 74.20
Рубрики: Психологія--Конфлікти
   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- темперамент -- конфліктні ситуації -- тест -- реакції
Анотація: Стаття про конфліктні ситуації між учителями та учнями та способи їх розв'язання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гірняк, Г.
    Обгрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексу / Г. Гірняк // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 171-186. - Бібліогр.: 68 назв.
ББК 88.5
Рубрики: Психологія--Соціальна
   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
навчально-книжковий комплекс -- соціалізація -- текст -- знак -- символ -- змістовий модуль -- парадигма освіти -- модульно-розвивальний підручник -- читацька діяльність -- психокультурний розвиток
Анотація: У статті на теретико-методологічному рівні спихологічного пізнання окреслено термінологічне поле зазначеної проблематики, здійснено порівняльний аналіз парадигмального підгрунтя різних типів навчально-книжкових комплексів, з’ясовано основні групи функціональних ознак сучасних навчальних книжок, а також критеріально виокремлено та обгрунтовано з позицій сучасної педагогічної і вікової психології структурні компоненти цього складного психодидактичного інтрументу.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1




    Бугерко, Я.
    Рефлексивна сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту з модульно-розвивального навчання / Я. Бугерко // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 137-153. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 88.3
Рубрики: Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
освітня діяльність -- рефлексивність -- модульно-розвивальна система навчання А. В. Фурмана -- рефлексивне освітнє довкілля-середовище -- лонгітюдний інноваційно-психологічний експеримент -- рефлексивно-співтворча взаємодія -- розвиток рефлексивності
Анотація: У статті розглядаються особливості рефлексивного довкілля-середовища як такої організованості освітнього процесу, яка дозволяє максимально повно реалізувати позитивний потенціал вчителя і учня в розумовому, соціальному, екзистенційному і духовному розвитку, внутрішньо мотивуючи їхню сумісну розвивальну взаємодію.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1




    Тулупова, Т. В.
    Навчання та виховання успіхом [Текст] / Т. В. Тулупова // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 12. - С. 27-33. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 88.43
Рубрики: Психологія--Галузева--Спорту
   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
ситуація успіху -- самодіагностика
Анотація: У статті представлено принцип навчання й виховання успіхом ,що є одним із факторів розвитку особистості школяра. Цей принцип сприяє формуванню позитивного ставлення до навчання, школи праці, тобто сприяє ефективності навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Захарчук, Н. А.
    Робота з інформацією [Текст] / Н. А. Захарчук // Фізичне виховання в школах України. - 2012. - № 3. - С. 12-13 (дод).
ББК 86.36
Рубрики: Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
інформація
Анотація: Пропонується кілька прийомів за допомогою яких можна краще запам'ятовувати навчальний матеріал.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Калошин, В. Ф.
    Як створювати ситуацію успіху в навчанні? / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Виховна робота в школі. - 2012. - № 3. - С. 2-8. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.200.2
Рубрики: Психологія--Педагогічна
   Виховання--Сімейне виховання

   Педагогіка--Розвиток і формування особистості

   Педагогіка--Родинна

Кл.слова (ненормовані):
успіх -- соціальний оптимізм -- ситуація успіху -- типи ситуацій успіху -- несподівана радість
Анотація: В статті підкреслено важливість досягнення успіху в навчально-виховному процесі, висвітлено особливості впровадження ситуації успіху в навчанні учнів.


Дод.точки доступу:
Гоменюк, Д. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гуменюк, О.
    Методологія пізнання освітнього вчинку в контексті інноваційно-психологічного клімату / О. Гуменюк // Психологія і суспільство. - 2012. - № 1. - С. 47-81. - Бібліогр.: 83 назв.
ББК 88.4
Рубрики: Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
інноваційно-психологічний клімат -- модульно-розвивальна система -- освітній вчинок -- соціально-психологічний вплив -- освітнє спілкування -- полімотивація -- Я-концепція -- учасники інноваційного навчання
Анотація: У статті обгрунтовується інноваційно-психологічний клімат у сукупності своїх інтегральних параметрів (вплив, полімотивація, спілкування, Я-концепція), який функціонує у системі модульно-розвивального навчання як реальне явище сучасної освіти, висвітлюється процес розгортання освітнього вчинку як "клітинки" цього клімату, котрий виникає й розвитково уможливлюється в останньому завдяки дії соціально-психологічного впливу, сфер умов полімотивації освітнього спілкування та позитивно-гармонійної Я-концепції.



74.200
П 12


    Павлюк, І.
    Моральна педагогіка та психологія [Текст] / І. Павлюк // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 7/8. - С. 35-37
ББК 74.200 + 88
Рубрики: Виховання--Моральне
   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
Моральна педагогіка -- Моральна спихологія
Анотація: Спілкування мас являє собою "конфліктну культуру" з відвертою грубістю, постійною готовнюстю до сварки, негативним установкам на людину. Отже автор акцентує увагу виховання на формуванні в молодого покоління моральних рис, які б забезпечували мирне, безконфліктне співіснування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





    Левчук, М.
    Іншомовний простір навчального закладу [Текст] / М. Левчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 7/8. - С. 46-47
ББК 74.268.0
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання
   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
соціальна активність -- мовна компетентність
Анотація: Стаття про створення іншомовного простору навчального закладу, при якому необхідно врахувати принципи організації навчально-виховного процесу при вивченні іноземної мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





    Уткіна, Л.
    Ейдетика на уроках української літератури [Текст] / Л. Уткіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 7/8. - С. 54-55
ББК 88
Рубрики: Психологія--Загальна--Пам'ять
   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
гіпербола -- анафора -- літота -- епіфора -- дактиль
Анотація: Автор пропонує увазі метод (запам'ятовування окремих термінів і понять на пальцях), який використовує на своїх уроках. Це полегшує засвоєння, а в подальшому й відтворення знань з теорії літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





    Богосвятська, А. -М.
    Біоадекватна (ноосферна) практика літературної освіти [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 22-25. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74+83
Рубрики: Зарубіжна література--Зміст освіти--Методика
   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
типи мислення -- цілісне мислення -- двопівкульний тип мислення -- голограма -- мислеобраз -- біоадекватна технологія (БАТ) -- образон -- приклади навчальних образонів -- принципи ноосферної освіти
Анотація: У статті розкрито сутність біоадекватного методу викладання як ідеї і як засобу, призначеного для вчителя, що не терпить одноманітності, прагне розкрити у собі та дітях внутрішній потенціал, створити на уроках атмосферу радості та задоволення. Обгрунтовано необхідність психологічного підгрунтя біоадекватної практики, у т. ч. ознайомлено з типами мислення, поняттям ноосфери, біоритмами людини. Охарактеризовано етапи релаксації, природного сприйняття інформації, мету та результати застосування біоадекватної технології (БАТ). Визначено також основні принципи ноосферної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





    Калошин, В. Ф.
    Рекомендації щодо самооцінки та саморозвитку вчителя [Текст] / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Фізичне виховання в школах України. - 2013. - № 1. - С. 30-37
ББК 88
Рубрики: Психологія--Педагогічна
   Педагогіка--Вчитель

Кл.слова (ненормовані):
самооцінка вчителя -- саморозвиток вчителя
Анотація: Стаття присвячена порадам та рекомедаціям психолога, щодо самооцінки та саморозвитку вчителя.


Дод.точки доступу:
Гоменюк, Д. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гончарик, Н.
    П'ять мов любові до учнів / Н. Гончарик // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 12. - С. 84-86
ББК 74+88
Рубрики: Психологія--Педагогічна
   Педагогіка--Розвиток і формування особистості

Кл.слова (ненормовані):
емоційні потреби -- утвердження -- фізичне доторкання -- змістовне спілкування -- служіння -- подарунки
Анотація: В статті висвітлено особливості п'яти емоційних мов любові, - способів, якими люди висловлюють і з допомогою яких розуміють емоційну любов.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Галиця, Олександр.
    Психологічні аспекти навчального процесу у вищих навчальних закладах [Текст] / О. Галиця // Вища школа. - 2013. - № 1. - С. 48-56. - Бібліогр.: с. 51, 52
ББК 74.48 + 88
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
   Психологія--Педагогічна

   Психологія вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
психологічні аспекти -- навчальний процес -- якість викладання
Анотація: Розглядаються психологічні аспекти навчального процесу, їх вплив на якість викладання у вищих навчальних закладах, процес формування особистості майбутнього фахівця.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Туріщева, Л. В.
    Розв'язуємо педагогічні ситуації [Текст] / Л. В. Туріщева // Фізичне виховання в школах України. - 2013. - № 5. - С. 36-38
ББК 88.8 + 74.200
Рубрики: Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні ситуації -- діти -- батьки
Анотація: У рубриці "Поради психолога" подані педагогічні ситуації для розв'язання в педагогічній практиці.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Завалевський, Юрій.
    Підготовка педагогів до впровадження сучасних технологій навчання та виховання [Текст] / Ю. Завалевський // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 2. - С. 7-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74+88
Рубрики: Психологія вищої школи
   Психологія--Педагогічна

   Вища освіта--Методи і засоби навчання

   Педтехнології

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні педагогічні технології -- технологічний підхід -- засоби педагогічного впливу -- інтерактивні методи навчання -- інтерактивне спілкування -- соціально-психологічна підготовка вчителя -- особистісно орієнтований підхід -- культура педагогічного впливу -- методи кооперативного навчання -- моделювання виховних ситуацій -- особистісно орієнтоване виховання
Анотація: Аналізується поняття "технології навчання та виховання", описується методика психолого-педагогічної підготовки вчителів до впровадження інноваційних технологій, які сприяють подоланню недоліків традиційного навчання та виховання і розвитку творчого потенціалу як тих, хто навчається, так і тих, хто навчає.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Підласий, І. П.
    Правильно формуємо знання : [поради психолога] [Текст] / І. П. Підласий // Фізичне виховання в школах України. - 2013. - № 4. - С. 27-35.
ББК 88
Рубрики: Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- мозок -- стилі навчання учня -- здібності
Анотація: Подані психологічні поради для учнів та тести і вправи по првильному формуванню знання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)