Зінченко, Н. Агресія та насильство / Н. Зінченко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 1. - С. 37-38 Рубрики: Психічні стани та явища Психологія--Вікова--Підлітковий вік Соціальна педагогіка--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): поведінка -- агресивна поведінка -- конфлікти -- агресор -- жертва Анотація: В статті розкрито причини агресивної поведінки дітей і підлітків. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Юхно, Н. Подолання стресу під час ДПА та ЗНО : тренінгове заняття з учнями / Н. Юхно> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 5. - С. 43-47 Рубрики: Психічні стани та явища Кл.слова (ненормовані): стрес -- стерсові ситуації -- інтелектуальна готовність -- психологічна готовність Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гачкало, С. Причини агресивності в підлітків / С. Гачкало> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 3. - С. 35-36 Рубрики: Психічні стани та явища Психологія--Вікова--Підлітковий вік Кл.слова (ненормовані): агресія -- підліток -- агресивна поведінка Анотація: В статті досліджуються рівневі, структурні характеристики агресивності, форми її прояву в ситуаціях соціальної колізії, запропоновано методи та принципи корекції поведінки підлітків у конфліктних ситуаціях. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ігумнова, Ольга. Генеза негативних психічних станів студентів / О. Ігумнова> // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 3. - С. 110-116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психологія--Вікова--Юнацький вік Психологія вищої школи Психічні стани та явища Кл.слова (ненормовані): суб’єкт життєдіяльності -- студентський вік -- негативні психічні стани -- генеза -- тривожність -- фрустрація -- агресія -- ригідність -- комплексоутворювальні психічні стани -- комплекс -- типи негативних психічних станів Анотація: У роботі запропонована модель онтогенетичних особливостей перебігу негативних психічних станів студентів ВНЗ, що побудована з позицій системного підходу та за результатами проведених емпіричних досліджень, які враховують взаємозв’язки цих станів у формі комплексів із їх структурно-функціональною організованістю, що уможливлює їх вивчення як складного інтегративного, холістичного явища повсякденного психічного життя юні. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ушакова, Владислава. Психоемоційний стан жінок у ранньому післяпологовому періоді життя [Текст] / В. Ушакова> // Психологія і суспільство. - 2014. - № 3. - С. 144-152. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Психічні стани та явища Кл.слова (ненормовані): особистість жінки -- ранній післяпологовий період -- синдром "смутку породіль" -- післяпологова депресія Анотація: В роботі проаналізовані особливості психоемоційного стану поліжниць. З урахуванням перебігу вагітності та типів пологів (партнерські / без партнера) охарактеризоване узмістовлення емоційної сфери, самопочуття матерів і вираженість проявів тривоги та депресії в аспекті їх самоадаптації до материнства. Дослідження проводилось на сьомий день після народження дитини. Порівнянню піддані психологічні стани жінок після пологів, які брали участь у заходах медико-психологічної підтримки сім’ї у період вагітності, та жінок, котрі не відвідували заняття. Отримані емпірічні дані про самопочуття породильниць, переважання певних ситуативних станів і про вираженість у них тривожних та депресивних тенденцій, які дають підстави визначити як значущі такі чинники: благодатна сімейна взаємодія і батьківсько-дитячі стосунки жінок, що залежні від перебігу вагітності типів пологів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |