Попова, Ольга Юріївна. Метаеврістичний підхід як засіб мінімізації ризиків при розробці рекламної кампанії [Текст] / Ольга Юріївна Попова, Алі Аль-Абабнех Хасан> // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 1. - С. 44-48. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Реклама--Торгова реклама Рекламний бізнес--Бізнес Рекламні послуги--Реклама Кл.слова (ненормовані): рекламна кампанія -- мінімізація ризиків -- планування реклами -- метаеврістика Анотація: Стаття присвячена изначенню місця і ролі метаеврістичних підходів в розробці рекламної компанії. У статті обгрунтовано необхідність використання методів метаеврістики з метою зниження ризиків рекламної компанії. Дод.точки доступу: Хасан, Алі Аль-Абабнех Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |