Лилик, Ірина. Кейс: стратегія просування нового продукту на ринку кави [Текст] / Ірина Лилик, Анна Губернюк> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 2. - С. 32-36 : рис. - Бібліогр.: с. 36 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Ринок кави--Маркетингові технології Кл.слова (ненормовані): сегмент продажів -- міжнародні бренди -- рекламна компанія -- дизайн упаковки Анотація: Кейс написаний з метою ілюстрування шляхів диверсифікації сфер діяльності малих та середніх підприємств. Може бути використаний для проведення практичних занять з тем "Маркетингове планування" та "Стратегії просування" під час викладання курсів з маркетингу та менеджменту. Кавовий бізнес в Україні значно збільшився і продовжує зростати. Дод.точки доступу: Губернюк, Анна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |