Лилик, Ірина.
    Кейс: стратегія просування нового продукту на ринку кави [Текст] / Ірина Лилик, Анна Губернюк // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 2. - С. 32-36 : рис. - Бібліогр.: с. 36 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Ринок кави--Маркетингові технології
Кл.слова (ненормовані):
сегмент продажів -- міжнародні бренди -- рекламна компанія -- дизайн упаковки
Анотація: Кейс написаний з метою ілюстрування шляхів диверсифікації сфер діяльності малих та середніх підприємств. Може бути використаний для проведення практичних занять з тем "Маркетингове планування" та "Стратегії просування" під час викладання курсів з маркетингу та менеджменту. Кавовий бізнес в Україні значно збільшився і продовжує зростати.


Дод.точки доступу:
Губернюк, Анна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)