Скрипник, Тамара. "Слово не струна, а скоріше ноти" [Текст] : методичні рекомендації до підготовки виразного читання англомовної поезії / Тамара Скрипник> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 23-25 Рубрики: Світова література--Вивчення в школі--Виразне читання Читання--Виразне--Всесвітня література Анотація: В статті розглянуто особливості інтонаційної й ритмічної організації віршоряда в українській та англійській поезії, що є важливим для підготовки учнів до виразного читання. |
Клименко, Жанна. Науково-методичний лекторій для вчителя світової літератури "Специфіка вивчення перекладних художніх творів у старших класах загальноосвітньої школи" [Текст] / Жанна Клименко> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 46-48. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Світова література--Вивчення в школі--Виразне читання Анотація: В статті розглянута специфіка виразного читання перекладних художніх творів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сипко, Людмила. Виразне читання. Програма курсу за вибором для 10 класу профільної школи [Текст] / Людмила Сипко> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. - № 7-8. - С. 36-41 Рубрики: Світова література--Вивчення в школі--Виразне читання Анотація: Курс за вибором "Виразне читання" може використовуватися вчителями літератури для навчання учнів 10 класу, які обрали насамперед, філологічний напрям профільної школи. Його мета - дати філологічно-обдарованим дітям основи теорії виразного читання і закріпити ці знання на практиці - під час читання художніх творів різних жанрів. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |